Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

01-02-2015 kl. 14:18

steen 5

bruger siden
30-07-2007

skrev:
Begge dele. Og så er BMW altså noget andet Audi set til BMW´s fordel.

Det er heller ikke godt med tuningschip mht. senere salg. +Bmw mere økonomisk.

Regn også med færre værkstedsudgifter i din egen i fremtiden.

Vrøvl, vrøvl og 3 gange vrøvl.

Man kan ikke sammenligne en BMW 3-serie med en A6. De tilhører hver sin størrelse bil. Og komforten i en A6 er bedre end BMW 3...

Hvis tuningen er gjort rigtig har den ingen indvirkning på gensalgsprisen. Her er vedligeholdelse og km-stand mere vigtig.

Det er et udsagn for din egen regning, at BMW er billigere at vedligeholde.
Min gamle A6 har ikke kostet 2 kr pr km medregnet afskrivning, vægtafgift (10600kr årligt) forsikring og reperation/vedligeholdelse.
Udregnet over 5½ år og 210.000km. De sidste 50.000 km har kostet 2 olieskift...

Til BOB BOB.
Hvis du gerne vil have en A6, og den eller ikke fejler noget kan du roligt bytte, men for mig må der være en grund til at den anden vil bytte til en mindre bil..

Held og lykke.
Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Boldt

Henrik Boldt
bruger siden
15-01-2006

01-02-2015 kl. 19:43

Jeg ville heller ikke bytte, omend som Lars skriver så kan man ikke sammenlige en 3-serie med A6 - qua størrelse, indretning, køreoplevelse. Jeg vil nu ogsp tro en 3serie er billigere at servicering end A6.
Jeg ville ikke bytte

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

01-02-2015 kl. 19:50

Jeg ville heller ikke efter at have kørt over 500.000km i Audi 100-A6 bytte til en (Bette Møg Wogn) som 3-serien.
Men derimod kunne jeg godt forestille min en 5-serie næste gang. Jeg er bare bange for økonomien.

Hilsen Lars

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-02-2015 kl. 23:17

Måske skulle du hellere stille dig selv det spørgsmål hvorfor han hellere vil have din Bmw end sin egen Audi........find hunden der er begravet---------Nej ville nok heller ikke selv bytte.....hvis jeg ville en audi fandt jeg selv en i det rigtige trim og de rigtige km..