Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-01-2015 kl. 08:46

Cactus deler vandende! Men rart med en bil, hvor producenten vover pelsen. Jeg synes den er cool, og ville gå efter den!

Dusterens design holder fortsat synes jeg, men bilen er mere rustik!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

20-01-2015 kl. 14:36

Hej

Var forbi for at checke Cactus ud forleden... Den er da lidt fed og det endda på den "billige måde".

Altså til 169.000 for indstigningsmodelen med aircon, fartpilot og håndfri. Så er behovet vel egentlig ikke størrer.

Om den larmer ved kørsel eller andet vides ikke, idet de lukkede 3 minutter efter jeg kiggede ind.

Klart en Duster er mindre sikker. Men hvad kommer du fra? er det en 10-15 år gammel slæde, så er Duster sikkert ikke mindre sikker. Kommer du fra en 2-3 år gammel top of the line sikkerhedes model, så vil du nok ikke være så godt dækket ind i Duster som i Catctus.

Men hvis nu man tog Lomborgs grønne tankegang og overførte til biler, så er spørgsmålet om det kan betale sig at købe nyeste sikekrhedsopdatering af bilparken. Eller om risikoen er himmelråbende lille, i forhold til tabet på din 2 år gamle model, der ikke lige scoorer 5 flunklende stjerne efter nyeste standard test. (den gjorde det sidste år..... men?)

Dette indlæg blev 20-01-2015 15:16 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

12-05-2015 kl. 21:22

Dacia Duster er en ærlig bil hvor du får rigtig meget for pengene. Meget mere reel end andre billige biler. Men det vil da være latterligt at købe den på gule plader. Ekstra afgifter og ekstra værditab må da indhente den formentlige begrænsede besparelse lyn hurtigt ?