Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

15-01-2015 kl. 13:33

Mads Larsen

bruger siden
11-01-2015

skrev:
Ingen kommentarer til GP?

Det eneste jeg kan sige om C4GP er at det helt sikker bliver min næste bil og glæder mig meget til at komme tilbage til fransk bil efter nogle meget dyre år med VW Tyran. der er dem der sværger til Renault eller VW eller BMW eller andet og alle har noget skidt at sige om de "andre!" Køb den du syntes passer til dig, alt andet snak er religion,

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

15-01-2015 kl. 22:33

Nok det mest fornuftige svar i denne tråd, og så kommer det oven i købet fra trådstarter selv.

Der undgår du også religionskrigen mellem Vag og franske biler.

Held og lykke med dit bilvalg.

Hilsen Lars

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

15-01-2015 kl. 23:14

A N

bruger siden
26-02-2014

skrev:
Hej Ks kig i statistikken her http://www.applusbilsyn.dk/statistik/personbiler/

renault er nederst i de fleste af dem.. Nå hvad er din undskyldning så nu?

Jeg har aldrig ejet en Renault, og det er ikke sikkert jeg kommer til det, men en statistik over synede biler, giver et meget ringe billede af bilers kvalitet, når der ikke er anført hvad fejlene omhandler. Hvis nu 7-8 ud af 10 fejl på en Renault, omhandler lygtefejl, og fejlene for VW er forurening, evt. oliespild, så er det da langt værre at køre VW end Renault, da det alligevel er en smule billigere at skifte pærer, end div. pakninger/dåser og evt. partikelfiltre.

Og så fortæller den jo intet om nedbrud, hvilket kun øger usikkerheden i statistikken.

Profil slettet

Profil slettet

17-01-2015 kl. 12:10

Hvis alle gennemgik deres bil inden syn, så ville alle biler teoretisk være lige gode...ikke? så det kan man ikke bruge til noget som helst. Og der er også forskel på hvilken fej der er på bilen.

Det siger sig selv at dyrer biler og populærer firmabiler ser bedre ud i statistikkerne da disse som regel er bedre vedligeholdt, da man "bare" sender den på værksted.

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2015 kl. 10:15

Hvad gør man bare A N ?

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2015 kl. 12:41

So true K S :-)

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2015 kl. 18:11

Sjovt som alt tager en drejning mod Renault i dette forum, det er som på EB Nationen hvor det bare er muslimerne og dansk folkeparti der står for skud.

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2015 kl. 18:35

Jeg tilbød ellers et forum hvor trolleri ikke var et problem, men desværre tog brugerne det ikke til sig, så det er lukket igen ( kun forummet ikke hjemmesiden )

Dette indlæg blev 18-01-2015 18:36 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2015 kl. 19:27

Mit liv er sgu for kort til dette forum, jeg var ellers væk i 6 mdr og havde håbet på en bedring, men nej, tror bare jeg sletter min konto.....farvel.