Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-09-2014 kl. 21:20

Da det lyder som om du er rimeligt blottet for bil-passion, ville jeg interessere mig meget for Dacia. Du får ufatteligt meget ærlig bil for pengene og bruger ikke penge på unødige ting du alligevel ikke har brug for eller er interesseret i. Hvis du alligevel vil være lidt sej så check lige den der Duster ud !!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Brian ottosson

Brian ottosson
bruger siden
02-02-2006

08-09-2014 kl. 23:59

Thomas Jensen

bruger siden
25-03-2014

skrev:
Hej jeg står og skal til at købe ny bil, men da jeg ikke har forstand på biler, kunne jeg godt bruge lidt gode råd.

Mit behov er ikke så stort, da jeg kun sjældent vil bruge den på arbejde og mest når der skal besøges svigerforældre, børnene luftes etc.

Da behovet ikke er stort og bilen for mig mest er et meget dyrt forbrug, klarer jeg nok lidt støj i kabinen, lidt plastik, tam motor etc., etc. Det eneste krav er, at den er driftsikker og skulle uheldet være ude så er den billig at fikse.

Jeg har kig på den nye Space Star for den skisme billig, men også den mindste i polo-klassen, Seat Ibiza, Yaris, og Dacia Sandero (Logan kan også gå for den skisme også billig).

Som den eneste brugte har jeg kig på denne her http://www.dba.dk/kia-rio-12-cvvt-motion/id-1009561726/. Givet den har kørt 15.000, samt den har fået et "københavner kys", er prisen så ikke sat rimelig højt eller er det bare ming uvidenhed der taler her?

På forhånd tak

Det er noget i overkanten, bilen kostede 120.000 fra ny, motion er det mindste udstyrsniveau uden bla aircondition.
kør også en MEGET lang tur i en Rio 1,25 og se om du kan leve med det variable/pivringe koblingspunkt. Du kan evt læse om det på kiaklub.dk
købte selv en ny Rio for 1,5 år siden, i større udstyrsniveau end den du linker til.
Jeg tog med glæde et tab på 25.000 på 10 mdr, da jeg solgte den.
(min bedste beslutning længe)
Held og lykke med bilvalget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg