Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-08-2014 kl. 14:31

Tjae det er vel en fornemmelses sag om man vil det...Focus'en koster aå vidt jeg kunne se de 218 på tilbud hos ford i den udgave....Men den med 100hk er 5gears..Selve bilen er en fin vogn...Syns det kommer an på en selv...der er jo en del nye biler fra 200-250,-...Ford C-max er også på tilbus i denne Edition version til 232,-

Sidespring...den nye Nissan Qashai ser også spændende ud, men i indstigningsmodellen ikke fuld klima mm...dog med en 1,2L turbo motor 115hk. Men så ligger vi i ca 240-250...Men man ved aldrig hvilken byttepris man ville kunne få.

Er det Forden der er interessant for dig skal du gå efter denne. Men jeg ville nok kigge på og prøve de nye modeller overall der er kommet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-08-2014 kl. 19:45

Det var da dyrt!!! C-maxen er til 232 nu.....såå....Vil det sige det Edition Tilbud som Ford reklamere med for tiden på focus til 218000,- er en nomal 5 dørs og ikke en STW ?

Mikael Sørensen

Mikael Sørensen
bruger siden
21-03-2011

19-08-2014 kl. 20:06

Det er da en ringe byttepris.
FOr det første burde du kunne få ca. 25.000-30.000 i afslag på den nye Focus. Så er den nede i ca. 245.000 - dvs. du reelt set kun får 27.000 for din Mondeo. Det er vist forhandleren, der gør den bedste handel.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-08-2014 kl. 22:17

Ja der er nogle ting i listen der virker lidt for dyre....bla-vinterhjul og trækket. Jeg tror det går lidt stille til med salget af de 3cyl 100hk (5gears)....de ved at folk skal bruge træk vinterhjul også videre. Tit kommer det nemt til at koste det samme som andre mærker med enddog mere udstyr....Jeg syns selv den nye Nissan Quashqai er spændende i udgaven til 289.....om den har fået nye sæder aner jeg ikke, men rygtet siger det...men skal da prøves....der er mange nye SUV på banen i disse år. Så hvorfor ikke kigge sig lidt omkring og prøve de forskellige.....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-08-2014 kl. 23:22

a w

bruger siden
06-01-2004

skrev:
Fuldstændig enig i at træk og vinterhjul er for dyre.

Skal self. også prøve andre mærker, og også en 125hk focus. Quashqai er fed, ingen tvilv i mit sind, men også noget dyrere.

C-max er da også interessandt. Der er mange dejlige biler derude

Ja det er så det der kunne være et spørgsmål....hvor meget dyrer ville en Qushqui være når det kommer til stykket......For sjov kunne man jo få tilbud her og der....Der kan skrues på nogle paramter når du har indbytningsbil hvis det er den rigtige sælger med forstand på de ting......Og Wupti pludselig står der en Quashqai og venter i indkørslen.....Måske måske ikke, men forsøg det da...du kan ikke andet end få et nej om jeg så må sige...forøvrigt tegnet og produceret til europæiske marked i england...ny 1,2 turbo benziner (115)hk fra Renault, som i test snit ligger på 15, opgivet til 18km/l...Bestemt ikke ringe, og den trækker fornemt og tyst..Men se da modellerne an og prøvekør dem, så du har en ide om hvad du måske ikke går efter...nogle gange kan man jo omjustere sine krav til bilen.....klart du kan få en til 240,- med alm A/C i. ved ikke om man kan tilvælge udstyr til nissan uden at skulle gå op i næste trin som er 289 på benzin siden....Dieslen går altså også fremragene efter den er blevet trimmet til godt 26km/l ....Nå men leg med tanken