Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

12-08-2014 kl. 12:39

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Bedste bud, jeg lige kunne komme på:http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/nissan/micra/12-80-visia/1704971

Kig igen. Når du kan få førnævnte Space Star til nøjagtig samme pris med samme udstyr, bare uden misbrug fra x-antal værkstedskunder og som model 2014, så er det da ikke bedste bud.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

12-08-2014 kl. 13:49

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det kommer an på, hvor stor tillid man har til Thailandsk bilproduktion. Bilen har ikke fået de bedste anmeldelser, hvor jeg har læst. Den har en lidt svagere motor.

Indrømmet: Micra er svjh. bygget i Indien, men vi har efterhånden i en årrække se biler produceret i Indien, så det er ikke et "ubeskrevet blad" som Thailand.

Hvilken af disse, der er "bedste bud" bil kan diskuteres.

Har man meget brug for bagageplads, kan man lægge lidt flere penge og købehttp://www.bilbasen.dk/brugt/bil/dacia/logan/12-16v-ambiance-mcv/2148163 - så får man markant mere plads.

Du modsiger jo dig selv nu. Du er jo den største fortaler her for, at produktionsland intet har med kvalitet at gøre. Desuden har Mitsubishi bygget biler i Thailand siden 1972.

Jeg synes ikke man kan sige at Micra vil være det bedste bud, da den er et år ældre = større afskrivning når den stadig koster det samme som en sprit ny Space Star.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

12-08-2014 kl. 16:10

Tjae boller fra koberg.....hvad skal man sige......hmm jeg ville ikke springe ud og købe en microbil hvor jeg havde brug for et stor bagagerum. Vi har en i "hustanden" og det er vist alt rigeligt...Men folk gør det de bedst selv kan med, så der er ingen gyldne regler for hvad det er folk vil have..syns ikke ikke ret mange af de microer man kan få er særlig heldige på så mange måder...ville hellere gå en klasse op...Jeg tror ofte folk kan snyde sig ved at købe billigt med a/c osv.....på den lange bane får de lov at betale enten på rep eller på gensalgs værdig...lige pt køre Toyota yaris til 104.995, godt nok for en 3dørs men alligevel, der er noget mere bil i den....Det står brugte yaris 5 dørs med a/c til kun 109.000....Blot tanker

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

12-08-2014 kl. 18:14

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det kommer an på, hvor stor tillid man har til Thailandsk bilproduktion. Bilen har ikke fået de bedste anmeldelser, hvor jeg har læst. Den har en lidt svagere motor.

Indrømmet: Micra er svjh. bygget i Indien, men vi har efterhånden i en årrække se biler produceret i Indien, så det er ikke et "ubeskrevet blad" som Thailand.

Hvilken af disse, der er "bedste bud" bil kan diskuteres.

Har man meget brug for bagageplads, kan man lægge lidt flere penge og købehttp://www.bilbasen.dk/brugt/bil/dacia/logan/12-16v-ambiance-mcv/2148163 - så får man markant mere plads.

Jeg tror nu ikke det er så farligt at købe biler der er produceret i Thailand. Det er et stort bilfirma der hedder Toyota, og de får da fremstillet deres Hilux modeller i flere lande, bla. Thailand. Så, så længe bilens hovedsæde kører efter strenge Japanske standarder, så ser jeg ikke noget galt i at den er produceret i Thailand. Toyota fremstiller endda også biler i selv lande som Frankrig, og selv ikke da, er der da mig bekendt problemer med kvaliteten.

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

12-08-2014 kl. 21:35

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Et er, hvor de fremstiller bilerne, men har vi erfaring med dem i DK?

Der er mange fabrikker, der fremstiller "sære steder" til de lokale markeder, men det betyder ikke, at standarden er den samme som til det europæiske marked.

Frankrig er et land med meget gamle traditioner for bilproduktion, så det er naturligt, at de lever op til europæiske standarder.

Men igen: Jeg vil ikke afvise, at kvaliteten er iorden - det er blot en del mere usikkert. Erfaringerne med Brasilianske Fiat, Ford og VW er eksempelvis ikke imponerende.

Ja, mig bekendt kører der "Thailandske" rundt i Danmark, og dem har jeg da ikke hørt om nogen særlige problemer med. De Franske mærker har da før i tiden døjet med en hel del kvalitetsproblemer, især de elektriske. Jeg ved ikke hvordan en moderne fransk bil holder

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

12-08-2014 kl. 22:48

Nu vil jeg så stole en del mere på en thailænder, end en inder der bare siger ja, selvom han intet har forstået.

Men nu har den thailandske fabrik leveret biler til bla. Canada siden starten af 1990'erne, så jeg tror nu nok at de ved hvordan man gør. Ikke at bilen selvfølgelig kan være noget skrammel alligevel, det siger jeg ikke, men det må man vurdere når man prøver bilen. Man kan jo bare se de Toyota Carina E der kom fra henholdsvis England og Japan, der rustede dem fra England noget hurtigere end dem fra Japan.