Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
Profil slettet
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
14-06-2014 kl. 00:22
Jeg har længe været bruger af din side e-bil.dk. Jeg mener som flere andre, at du bør finde andfre måder at reklamere for dit site.
e-bil er i sig selv interessant, mener jeg. Men hvad ville forum her på bilbasen.dk være, hvis alle andre redaktører af diverse danske og ligeledes spændende sider som dig valgte at føre slet skjult reklame igen og igen???
Jeg håber, at du forsår min respektfulde tone - og jeg håber, at du kan se pointen?
Profil slettet
14-06-2014 kl. 08:33
Kristian Kryger
bruger siden
11-04-2011
skrev:
Kære Mads Andersen.
Jeg har længe været bruger af din side e-bil.dk. Jeg mener som flere andre, at du bør finde andfre måder at reklamere for dit site.
e-bil er i sig selv interessant, mener jeg. Men hvad ville forum her på bilbasen.dk være, hvis alle andre redaktører af diverse danske og ligeledes spændende sider som dig valgte at føre slet skjult reklame igen og igen???
Jeg håber, at du forsår min respektfulde tone - og jeg håber, at du kan se pointen?
Jeg er meget enig Kristian Kryger! Jeg er ikke selv medlem af Mads side, og bliver det nok heller aldrig. Det skyldes:
1)
Jeg synes han viser en meget dårlig moral, ved hele tiden at reklamere via denne side, i hans evindelige forsøg på at hverve nye medlemmer.
2)
Han er inde og kommentere på mange tråde, hvor han tydeligvis ikke har styr på fakta.
3)
Når han så ikke har styr på fakta, så er det virkelig svært for ham at indrømme, at han var forkert på den - senest med en tråd vedr. køb af en brugt bil - hvor han mente, at en garanti fra forhandlerens side på slutsedlen mod restgæld, ville sikre køber.
Der har lige været en periode hvor han ikke har været aktiv, og i den periode har takt og tonen på denne side været ok, det er tankevækkende...
Når ovenstående er sagt og skrevet, så ønsker jeg Mads held og lykke med sin side, for vi deler passionen for biler. Men hvis han fortsat ønsker at være en del af denne side, så håber jeg han ændrer sin facon.