Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

24-04-2014 kl. 20:37

Skal vi ikke bare lave den aftale, at der ikke skal svares på disse indlæg i fremtiden, hverken ved at gå ind i debatten eller diskutere trådstarters mentale tilstand.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2014 kl. 22:04

Jacob Hansen

bruger siden
16-09-2013

skrev:
Skal vi ikke bare lave den aftale, at der ikke skal svares på disse indlæg i fremtiden, hverken ved at gå ind i debatten eller diskutere trådstarters mentale tilstand.

Kanon idé.
Til KS fra 2006: vær venlig også at se bort fra KS 2014 ny dato hver dag, samt alle de andre navne personen har.

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

24-04-2014 kl. 22:15

Imidlertid er der en problemstilling, jeg ikke kan se en løsning på: Der kommer heldigvis nye brugere på dette medie og disse har jo ikke indsigt i den aktuelle situation. Hvad gør vi, for at disse ikke bliver skræmt væk?

Dette indlæg blev 25-04-2014 00:18 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

26-04-2014 kl. 12:00

Hellere VW end dig

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

26-04-2014 kl. 18:46

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Hellere VW end dig

Trollen koster dog ikke utallige månedslønne som en VW gør ;-)

Profil slettet

Profil slettet

26-04-2014 kl. 18:50

Men han koster tid og den er mere værd i min verden, det andet er bare penge og da jeg ikke ejer en VW, så er det al den tid jeg skal bruge på at læse al hans lort.

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

26-04-2014 kl. 21:16

Kære Mads, hvem tvinger dig til at læse og kommentere hans indlæg. Du behøver da ikke at have en mening om og kommentere alt - vi er gerne fri.

Dette indlæg blev 26-04-2014 21:17 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

26-04-2014 kl. 21:34

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
Trollen koster dog ikke utallige månedslønne som en VW gør ;-)

Alle bilmærker koster penge at holde igang. VW koster hverken mere eller mindre at holde igang.

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

26-04-2014 kl. 21:40

Klaus B

bruger siden
26-03-2014

skrev:
Alle bilmærker koster penge at holde igang. VW koster hverken mere eller mindre at holde igang.

Det kan man jo så diskuttere..

Profil slettet

Profil slettet

26-04-2014 kl. 22:03

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
Det kan man jo så diskuttere..

Med det svar du gav der, kan man da hvis godt sige at du også prøver at piske en stemning op!

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

26-04-2014 kl. 22:23

Klaus B

bruger siden
26-03-2014

skrev:
Med det svar du gav der, kan man da hvis godt sige at du også prøver at piske en stemning op!

Topstykker, DSG gearkasser, turboer mv..

Profil slettet

Profil slettet

26-04-2014 kl. 23:31

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
Topstykker, DSG gearkasser, turboer mv..

Jamen Jannik, gearkasser, turboer, topstykker går også i stykker på andre bilmærker.
men fint med mig hvis du ikke kan lide VAG produkter. Har selv toyota verso i øjeblikket, og konen kører vw up som er 2 år gammel og har kørt 40000 km. Up'en har kostet 3000 indtil videre at holde igang! Første service 1000kr andet service 2000kr.
så helt farligt er det ikke at kører vw. Ved godt den hverken har turbo eller dag gearkasse, men stop nu det ævl ang. VW. Har selv været i bilbranchen i snart 20 år, og har været ved flere mærker i branchen og derved også oplevet at alle mærker kan fejle

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

27-04-2014 kl. 00:10

Klaus B

bruger siden
26-03-2014

skrev:
Jamen Jannik, gearkasser, turboer, topstykker går også i stykker på andre bilmærker.
men fint med mig hvis du ikke kan lide VAG produkter. Har selv toyota verso i øjeblikket, og konen kører vw up som er 2 år gammel og har kørt 40000 km. Up'en har kostet 3000 indtil videre at holde igang! Første service 1000kr andet service 2000kr.
så helt farligt er det ikke at kører vw. Ved godt den hverken har turbo eller dag gearkasse, men stop nu det ævl ang. VW. Har selv været i bilbranchen i snart 20 år, og har været ved flere mærker i branchen og derved også oplevet at alle mærker kan fejle

Ikke i samme omfang som hos VAG. Når selv FDM (læs VAG lovers) har været ude og kritisere dem, så må der være noget om det.

Fint at din Up har kørt ude bøvl, det er der så bare mange andre der ikke har, igen gearkasser der går istykker. Utroligt de stadig bøvler med det, når de også havde problemer med gearkasser i 90'erne.

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2014 kl. 19:26

K S

bruger siden
01-05-2014

skrev:
En omfattende test i Sverige viser at Fjolswagen har 3 modeller på top ti over de mest fejlbehæftede brugtkøb. Dette i kategorien biler op til 5 år gamle.

Så er det jo godt du kun har råd til en cykel.

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 08:14

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
Spejl.

Man kan hvis godt sige der er gået total børnehave i den:-)

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

03-05-2014 kl. 08:47

Klaus B

bruger siden
26-03-2014

skrev:
Man kan hvis godt sige der er gået total børnehave i den:-)

Der er dømt børnehave i det sekund den falske K S opretter en tråd :-)

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 09:32

Godt med alternativer hvor der er en fast styring, selv om der ikke har været brug for det endnu på de 2 år forummet har været aktivt :-) jeg må jo ikke nævne navne herinde. Der er ingen trolde og useriøse bruger, så vil i slippe for dem, så ved i hvor i skal gå hen :-)

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2014 kl. 11:09

Jeg gider heller ikke have dig som bruger, nemt ikke? du kan så blive her med alle de andre som taler grimt og sviner andre til på daglig basis. Så hygger jeg med nogle som er interesseret i at skrive sammen med andre om det de elsker....biler.

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 12:24

De tillader åbenbart alt, siden du stadigvæk er her ;-)

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 12:29

Læs dem selv

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 12:39

Hvor gør jeg ikke det?

Det er meget normalt at man har en signatur på et forum, men der er forskellige regler for hvad man må skrive i en signatur, jeg kan dog ikke læse noget om det her på siden?

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 17:15

Er det ikke bedre at tjene penge end af spilde sin og andres tid på at trolle på div. fora?

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 18:38

90 % af mine indlæg er saglige og rigtige gode, de sidste 10 % skriver jeg fordi jeg kan tillade det, på alle fora ville det blive stoppet fra første 1 indlæg.

Jeg har skrevet over 2500 indlæg vil jeg tro og hjulpet rigtig mange mennesker, skal jeg ikke have lidt retur?

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

04-05-2014 kl. 22:19

Det var dog et værre mundhuggeri!!!

Jeg ved godt at tråden er startet som en provokation, og der hos nogle er store følelser på spil, når nogen generer det bilmærke som man selv kører i.

Jeg kan oplyse at der kommer en sælger hos os. De sidste 4 år har han kørt i en leasingbil, og ikke EN gang har han kunne køre en hel periode mellem service, uden et værkstedsbesøg med defekte dele.

Min svoger fik sidste sommer skiftet gearkasse på sin bil (ca 4 år gammel), og her i sidste måned var det så en ny motor.

Jeg skylder vist lige at sige, at min svoger kører Saab 9/5, og sælgeren havde en Opel Insignia.

I min egen familie kører der 1. VW Fox, 3. VW Passat, 1 Audi A6, og 1. Ford Mondeo.
Her har Forden fået ny motor før 200.000km, de andre har ikke fejlet noget.

Om VW skulle være noget L.... i forhold til andre biler? Måske, men lad dog folk være glade for deres biler, og drop al den mundhuggeri.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 23:17

Hørt :-)

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

05-05-2014 kl. 07:28

Enig med Lars.

I er nogle "bil hooligans" , dette forum er ved at blive ødelagt på grund at disse tåbeligheder, kan i ikke bare mødes i fælledparken og slås om det, som Brøndby og FCKs "tosser"

Profil slettet

Profil slettet

05-05-2014 kl. 09:19

Men sjovt nok er folk her stadigvæk? hvorfor det?

Mange er gået videre til andre mere seriøse forums, havde dette været et firma, en cafe eller hvad ved jeg, med så dårlig stemning og ledelse, var det lukket for lang tid siden. Men folk må jo elsker den "gode" stemning og de "gode" debatter siden de stadigvæk er her?

Jeg ved godt hvorfor jeg er her!

Profil slettet

Profil slettet

05-05-2014 kl. 13:34

Det en hemmelighed ;-)

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

05-05-2014 kl. 14:26

Folk er her fordi der ikke er andre steder som kan tilbyde det samme. Herinde læses indlægende og man får en kommentar med på vejen. Der er jo også fornuftige og seriøse folk herinde. Tror, at dette forum kunne blive ganske fornuftigt, hvis bilbasen ville lukke/nægte oprettelse af nye profiler til under 5 personer!
I dette tilfælde gælder det gamle ordsprog, om at de få ødelægger det for de mange!

Profil slettet

Profil slettet

05-05-2014 kl. 14:38

Det er altså ikke rigtigt Jacob, der er rigtig mange gode forums med massere af aktivitet. Især nogle mærkefora er godt besøgt, der mangler et godt alternativ til dette forum som er et all-round forum, det er hvad jeg prøver at bygge op på min side, men deter svært at bryde folks vaner desværre.

Profil slettet

Profil slettet

05-05-2014 kl. 21:57

Yes, et gratis abonnement til e-bil.dk :-)

Ps. hvor kender du mine besøgstal fra? kan sige at de stiger ca. 20-50 % når der er en god tråd herinde og det er langt bedre end adwords :-)

Profil slettet

Profil slettet

06-05-2014 kl. 18:13

Måske ikke for dig, men det er det for mange andre ;-)

Profil slettet

Profil slettet

06-05-2014 kl. 22:48

Hvorfor skriver i ikke alt det mund ævl til hinanden inde på mads's side?
Desuden Mads, hvorfor bruger du så meget tid på trollen? Er det evt. dig som er trollen Mads, for at lokke os over på e-bil?

Dette indlæg blev 06-05-2014 22:51 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

06-05-2014 kl. 23:51

Det kan jeg 110% garantere at det ikke er.

Profil slettet

Profil slettet

07-05-2014 kl. 11:45

Der kommer til at ske nogle større tiltag på min side og jeg har derfor ikke tid til at fjolle rundt her, så hyg her med alle trollene. Jeg vender nok tilbage om nogle uger.

Hvis i kommer til at savne mig? så ved i hvor i kan finde mig :-)

Profil slettet

Profil slettet

07-05-2014 kl. 19:01

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Der kommer til at ske nogle større tiltag på min side og jeg har derfor ikke tid til at fjolle rundt her, så hyg her med alle trollene. Jeg vender nok tilbage om nogle uger.

Hvis i kommer til at savne mig? så ved i hvor i kan finde mig :-)

Hej Mads. Jeg synes det er meget usympatisk af dig, at du færdes i dette forum for at reklamere for din egen side. Så hvis det er en facon du vil fortsætte med "når du nok vender tilbage om nogle uger", så er jeg faktisk helst fri for dit selskab. Alligevel vil jeg ønske dig held og lykke med din side.