Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

16-04-2014 kl. 21:17

Jeg har en bil a-la-din og jeg kunne aldrig finde på, at undlade undervognsbehandling. Og det er den første gang - medens bilen er ny, som er den vigtigste.

Ligeledes har du nu mulighed for at få levetids rustgaranti, hvis du behandler med det samme.

Du kan få det gjort for under 3000 kr. hos en proff. Det synes jeg er rimeligt.

Men ved du, at bilen skal sælges i løbet af 3 år, så spring roligt behandlingen over. Behandlingen skal sikre dig, at du har bil i mange år.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

16-04-2014 kl. 21:18

Og forresten: tillykke med din nye bil :-)

Profil slettet

Profil slettet

17-04-2014 kl. 15:25

Hvem siger at de bore huller i din bil?

Henrik Håkon Lundtofte

Henrik Håkon Lundtofte
bruger siden
29-12-2004

04-05-2014 kl. 11:18

Klar anbefaling af undervognsbehandling herfra. Også selv om det kræver noget rengøring af lidt kanter bagefter og der måske bliver boret et par huller.
Find et sted med nogle gode anbefalinger, det giver lidt mere ro i sjælen...synes jeg personligt.
Jeg har brugt Dinitrol i Svendborg som blandt andet filmer din bil når hjul og inderskærme er afmonteret. Det er da en super ide.
Om man får mere for sin bil ved gensalg, det tror jeg ikke, men jeg ser selv på en lille bil nr. 2 og de undervognsbehandlede ligger øverst i stakken af biler jeg vil se nærmere på.
Napper jeg en ny 107 på kampagne ryger den den til undervognsbehandling hurtigst muligt. Men vi beholder også typisk vores bil 5-6 år.
Pris på de 3000,- holdt op mod en investering på måske 100.000,- er ikke meget, selvom der selvfølgelig skal efterbehandles hvert 2-3 år.

Tillykke med bilen forresten. Dejlig bil.

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2014 kl. 11:59

Klart skal den undervognsbehandles, hvor mange penge bruger man ikke på alufælge, anlæg og solfilm m.v. Så de 3000 kr er kun godt givet ud.