Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
30-03-2014 kl. 15:23
Dennis Engmann
bruger siden
10-01-2006
skrev:
Hej og tak for dit indlæg,
Vi har kun 2 børn lige nu man taler om et tredje, de to vi har er 10 og 7, ham på syv mangler kun 1 cm for at være fri af siddepuden, så det vil kun være en evt. bette der skal være i stol.
Jeg er klar over at vi gør os et betydeligt fravalg ved at sortere de franske fra, jeg tør bare ikke vælge sådan en. Det skulle da kun være hvis man fik den tilbudt som fri firmabil :)
Vi har som nr. 2 bil en Ford C-max på papegøjeplader, den er vi super glade for, så det var jo det oplagte valg at få sådan en mere bare på hvide plader, men så kommer spørgsmålet om man gider have to af den samme bil :/
Touran er lækker og også mit første valg hvis jeg havde råd.
Ford Focus, Cee'd osv. bliver for små, det er i samme størrelse som den Mazda vi har nu, og den er proppet til bristepunktet når vi drager afsted.
Mazda 6 og Mondeo er gode bud, hvilke vi vil undersøge nærmere !
Er der nogle mærker man skal holde sig fra hvis vi vil have automatgear ?
Mvh. Dennis.
Hvis du er bange for Renault, så skal du holde dig langt fra Touran, især hvis du vil have automatgear.
Mazda 6 får du ikke op i energimærke A til det budget, og slet ikke med automatgear. Den gamle model virker heller ikke særlig attraktiv, hverken ude eller inde. Og så har de altså bøvl med rust.
Med fare for at blive kaldt spytslikker og Renault konsulent, så vil jeg alligevel linke en Laguna. Om man kan lide designet er nok en smagssag, men man får altså utroligt meget for pengene. http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/laguna-iii/15-dci-110-dynamique-st/1992083