Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

16-01-2014 kl. 14:43

Ronni Larsen

bruger siden
13-06-2008

skrev:
Har været ude og prøvekører den og syntes godt om den.
Plads, lave omkostninger, driftsikker og komfort er de ting jeg er ude efter.
også et plus den har kæde og ikke tandrem.
den er lidt sløv, men betyder ikke så meget.
Den er synet i maj 2013.

Mhs til renovationen - det var noget med at der ikke kom røg ud af udstødningen men samlede sig i motoren og i forbindelse med at finde fejlen - som i sidste ende var katalysator blev der skiftet mange dele.

Jeg ved ikke om jeg skal smide de 40k efter den eller vente til min nuværende Toyota corolla fra 93 skal have lov at kører indtil den ikke kan mere. Den blev synes i sommers, og lavet lidt rust, bremser. Den har altid startet og gør den stadig, tror rusten bliver dens død.

Nogle tanker?

For 40.000 kr. kan du altså renovere meget på din Toyota. Og fakta er, at du er ved at skifte fra en gammel bil - til en anden gammel bil.
Jeg har intet ondt at sige om din Toyota eller Skodaen, men teknisk vil jeg næsten vurdere, at din nuværende bil er en sundere og mindre kompliceret teknisk bil!

Overvej en Pavabehandling eller lig. (hvis din mekaniker synes det er forsvarligt) og hold så endelig din Toyota kørende. Jeg formoder, at en Corolla må være af samme kvalitet som en Carina og der har netop væren en debat på dette medie, hvor flere roste Carina for at være en utrolig stærk slider.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013