Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
15-12-2013 kl. 20:32
Det er meget nemt, du fortæller at den skal testes før levering og du betaler testen og forhandleren laver alle O fejl inden levering.
'Vil forhandleren ikke det, så find en anden, der er kun problemer ud i fremtiden hvis du køber bil hos en useriøs forhandler.
Jeg kan anbefale ALD Carmarket, de er seriøse og har nogle rigtige gode biler til en skarp pris.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
'Vil forhandleren ikke det, så find en anden, der er kun problemer ud i fremtiden hvis du køber bil hos en useriøs forhandler.
Jeg kan anbefale ALD Carmarket, de er seriøse og har nogle rigtige gode biler til en skarp pris.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
Profil slettet
16-12-2013 kl. 12:42
Hvor har jeg skrevet at de ikke vil gå med til det? jeg skriver at de netop går med til det hvis det er en seriøs forhandler.
Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006
16-12-2013 kl. 12:56
mads Andersen bruger siden 06-04-2005 skrev:
Hvor har jeg skrevet at de ikke vil gå med til det? jeg skriver at de netop går med til det hvis det er en seriøs forhandler.
Mads: læs Lars' indlæg igen. Det er vist bare et komma, der skulle have været et semikolon:
"Og ligesom Mads skriver; vil forhandleren ikke gå med til det så find et andet sted at handle" ;-)
Andreas: har selv brugt FDM flere gange, og fået repareret ting, der senere ville have kostet meget mere end rapporten, at få fixet. Der hvor jeg handlede, var der ikke problemer med at få skrevet ind i slutsedlen at bilen skulle repareres iht. FDM rapporten.