Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
15-09-2013 kl. 13:37
Taler vi om 7 sæder eller kun 5 ?
Caddy er en ombygget varevogn og køre som en, Berlingo er mere personbil agtig.
Caddy er en ombygget varevogn og køre som en, Berlingo er mere personbil agtig.
Profil slettet
15-09-2013 kl. 17:38
Er det kun disse 2 du er interesseret i? da jeg ville mene at der er de først 5-10 andre og langt bedre MPv modeller end disse 2.
Profil slettet
15-09-2013 kl. 18:28
Vi har en Berlingo 1,6 hdi (110 hk) fra 2008, som vi har haft fra ny, som nu nærmer sig 160.000 km.
Vi har en med tre separate bagsæder, og det har vi altså været glade for, og skydedørene er supersmarte (en ting jeg først rigtig lægger mærke til når man jeg af og til har ungerne med i min gamle Citroën Xantia (nr. 2 bil)
Gode ting: Der har ikke været nogle tossede el-fejl og lysende advarselslamper, og den kører egentlig meget behageligt. Ikke så inspirerende at køre, men til gengæld vældig rar at være passager i.
Dårlige ting (på vores eksemplar): koblingen stod af ved 100.000 og kondenseren til klima-anlægget blev utæt efter ca. 3 år.
Ellers har der ikke været fæle overraskelser. Nu er den dog begyndt at kræve lidt reservedele (bærekugler og den slags), samt en EGR-ventil for nylig. Dog ikke skræmmende, da den jo også har kørt lidt efterhånden, og den er betalt ud, så vi beholder den til mindste barn når ud over "gummistøvle-aftryk over det hele"-alderen ;)
VH Anders
Vi har en med tre separate bagsæder, og det har vi altså været glade for, og skydedørene er supersmarte (en ting jeg først rigtig lægger mærke til når man jeg af og til har ungerne med i min gamle Citroën Xantia (nr. 2 bil)
Gode ting: Der har ikke været nogle tossede el-fejl og lysende advarselslamper, og den kører egentlig meget behageligt. Ikke så inspirerende at køre, men til gengæld vældig rar at være passager i.
Dårlige ting (på vores eksemplar): koblingen stod af ved 100.000 og kondenseren til klima-anlægget blev utæt efter ca. 3 år.
Ellers har der ikke været fæle overraskelser. Nu er den dog begyndt at kræve lidt reservedele (bærekugler og den slags), samt en EGR-ventil for nylig. Dog ikke skræmmende, da den jo også har kørt lidt efterhånden, og den er betalt ud, så vi beholder den til mindste barn når ud over "gummistøvle-aftryk over det hele"-alderen ;)
VH Anders
Profil slettet
15-09-2013 kl. 19:20
Du kan da tage et kig på listen over MPV biler her http://www.e-bil.dk/forum/generelt-om-biler/766-bilmodel-oversigt
Men jeg kan anbefale følgende biler.
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso
Ford C-Max
Mazda 5
Opel Zafira
Renault Scenic / Grand Scenic
Toyota Verso
Men jeg kan anbefale følgende biler.
Citroen C4 Picasso / Grand Picasso
Ford C-Max
Mazda 5
Opel Zafira