Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-07-2013 kl. 17:00
Som Kim siger, det er en bil til 10.000 kr.
Tag chancen hvis du føler for det.
Jeg har dog fået af vide man skal holde sig fra den model.
Tag chancen hvis du føler for det.
Jeg har dog fået af vide man skal holde sig fra den model.
Dette indlæg blev 08-07-2013 17:00 redigeret af dets forfatter.
T i
bruger siden
17-06-2006
08-07-2013 kl. 17:45
"Mulig god handel" er jo ret svært at spå om, især på en bil der så småt nærmer sig sin tyve års fødselsdag!
Det er som tidligere nævnt ikke en "rigtig" volvo, så du skal ikke købe den i forventning om at det er bygget i svensk stål! Så regn ikke med det store i forhold til sikkerhed.
Modellen ruster for et godt ord, de senere (faceliftede) modeller er måske bedre mht. dette?
Men, men det er en bil til 10k.... Hvis du får den set efter og den er i god stand og kan køre et par år uden større problemer kan det jo ikke gå helt galt....
Hvis økonomien er til mere ville jeg dog overveje at smide lidt mere i det for at få en bil der er nyere, mere sikker etc..
Det er som tidligere nævnt ikke en "rigtig" volvo, så du skal ikke købe den i forventning om at det er bygget i svensk stål! Så regn ikke med det store i forhold til sikkerhed.
Modellen ruster for et godt ord, de senere (faceliftede) modeller er måske bedre mht. dette?
Men, men det er en bil til 10k.... Hvis du får den set efter og den er i god stand og kan køre et par år uden større problemer kan det jo ikke gå helt galt....
Hvis økonomien er til mere ville jeg dog overveje at smide lidt mere i det for at få en bil der er nyere, mere sikker etc..
Profil slettet
08-07-2013 kl. 22:28
Og hvad så om det er en Volvo - det er en gammel spand, og sikkerheden er selvfølgelig derefter.
Den koster 10.000 - kan du køre til næste syn, så vær glad for det. Regn ikke med noget fantastisk....
Den koster 10.000 - kan du køre til næste syn, så vær glad for det. Regn ikke med noget fantastisk....