Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2013 kl. 18:05

Øhh, hvorfor gå så meget op i det? Køb bilen fordi den er lækker, og selvfølgelig er sådan en vogn ikke billig i drift.

Ingen kan forudse hvordan markedet vil se ud om 5 år, og det kan nemt ske at den slags er usælgelig om 5 år.

Så køb den og lev med tabet - så er det altså noget sjovere at køre.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2013 kl. 19:04

Jeg er med Rune L her, hvis du allerede har gjort op med dig selv at du har råd til at købe og køre i en 330d, så er det også forholdsvis ligegyldigt om værditabet set over fem år er på 45, 50 eller 55 procent... :D

Køb den og nyd den, det er et lækkert vogntøj!

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

05-07-2013 kl. 22:41

Selvom man har forelsket sig i en fed bil, behøver man jo ikke tabe hovedet, det skader ikke at overveje situationen et øjeblik.
Det er selvfølgelig svært at spå om fremtiden, men personligt tror jeg du er for optimistisk.
En 330d der er 11-12 år gammel og har 300-350k på tælleren får du næppe 150k for. Hvis man skal bedømme ud fra tilsvarende biler i dag (hvilket ikke nødvendigvis giver det rette billede) vil den snarere ligge i omegnen/under 100k, så tror du skal regne med at det er dyrere end du gætter på.
Men derfor kan det jo godt være det værd, hvis kærligheden er stor nok....

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

06-07-2013 kl. 15:05

Den vil være under 100K værd, om 5 år, udviklingen går stærkt, og der er ikke mange købere til den slags udslidte biler i fremtiden, dernæst vil du skulle sætte en del penge af til rep. af en ældre bil med mange kilometer på tælleren.
Når det er sagt, så forstår jeg godt hvorfor du vil have sådan een :-)

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2013 kl. 10:57

Jeg har en vw passat som vi købte i 2008 for 340,000kr og den havde gået 15000km nu er den ca 110000kr værd nu har 195000 på tælleren så regn med 1,5kr pr km
men ellers god fornøjelse med din NM kæmpe
jeg har bette 250NM og har prøver monstret fra bmw 3liter som trækker som en elefant på steoider
Du træder på speederen og der er altid motorkraft uanset hastighed ret besnærende
God fornøjelse