Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
03-07-2013 kl. 23:03
Blot et forslag, men var det ikke nemmere at bede ungerne om at sidde stille med fødderne? Det har virket fint i vores familie...
Og det er i hvert fald en billigere løsning :-)
I øvrigt er der efter min bedste overbevisning OG egen erfaring intet at udsætte på (nyere) franske biler, så jeg tør godt anbefale dig en Peugeot 308SW, den er pænt rummelig, til at betale, solid men desværre også lidt æstetisk udfordret.... (har selv en, så det må jeg godt have lov at mene...)
Og det er i hvert fald en billigere løsning :-)
I øvrigt er der efter min bedste overbevisning OG egen erfaring intet at udsætte på (nyere) franske biler, så jeg tør godt anbefale dig en Peugeot 308SW, den er pænt rummelig, til at betale, solid men desværre også lidt æstetisk udfordret.... (har selv en, så det må jeg godt have lov at mene...)
T i
bruger siden
17-06-2006
04-07-2013 kl. 11:19
Enig i at ungerne må slappe af i benene, ellers er eneste løsning jo en forlænget Mercedes eller lignende og det er nok lige dyrt nok ;-)
Men der er jo masser af biler at vælge imellem Focus, Octavia, Astra mfl.
Personligt ville jeg kigge nærmere på en Ford Focus st. car. En med et par år på bagen, (den gamle model) kan findes indenfor dit budget, den har godt med udstyr og er så vidt jeg ved ganske godt skruet sammen.
Det er ikke et specielt "sexet" valg men tror det er en fornuftig bil, med en fornuftig økonomi..
Men der er jo masser af biler at vælge imellem Focus, Octavia, Astra mfl.
Personligt ville jeg kigge nærmere på en Ford Focus st. car. En med et par år på bagen, (den gamle model) kan findes indenfor dit budget, den har godt med udstyr og er så vidt jeg ved ganske godt skruet sammen.
Det er ikke et specielt "sexet" valg men tror det er en fornuftig bil, med en fornuftig økonomi..