Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
17-06-2013 kl. 19:33
Hvis du spøger mig kan det slet ikke betale sig at købe en bil som denne, når man kan få en helt ny Ford Ka for den samme pris, du skal dog ligge lidt mere hvis du skal have aircon, men du har sparet en del alene på rep. og så får du en helt ny bil, frem for en som har kørt 150.000 km.
Jeg ved godt at det ikke er samme klasse, men du skal heller ikke køre langt hver dag, og der er en Ka eller anden micro bil perfekt.
Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk
Jeg ved godt at det ikke er samme klasse, men du skal heller ikke køre langt hver dag, og der er en Ka eller anden micro bil perfekt.
Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk
Profil slettet
18-06-2013 kl. 11:37
mads Andersen
bruger siden
06-04-2005
skrev:
Hvis du spøger mig kan det slet ikke betale sig at købe en bil som denne, når man kan få en helt ny Ford Ka for den samme pris, du skal dog ligge lidt mere hvis du skal have aircon, men du har sparet en del alene på rep. og så får du en helt ny bil, frem for en som har kørt 150.000 km.
Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk
Selvfølgelig kan det svare sig at købe en 207! Du får en langt bedre og mere komfortabel bil, end en af de der klamme mikro-æsker. Og desuden behøver den ikke engang at være dyrere i service, og langt den største afskrivning er allerede taget.
Så køb trygt en 207 - er den passet og plejet er der ingen problemer i de km. Det er jo ingenting......