Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
09-06-2013 kl. 17:17
Ja, der er mange fejl på den - men mest af alt fordi ikke fatter hvordan de skal køre en dieselmotor. Om man vil det eller ej, så er GM's dieselmotorer ukultiverede og skrøbelige sammenlignet med andre mærkers.
Selve bilen føles indvendigt ikke som en bil efter prisen - da det meste blot er copy/paste fra Chevrolet's designafdeling. Indikatorarme, navigation, radio og meget andet er hentet stort set direkte over.
Og desværre en bil mange har døjet utroligt meget med - specielt rust og mekanikken driller.
Så opsummeret om modellen: Klart en af de flotteste st. cars på markedet, dog er der brugt materialer der virker billige, ikke en fantastisk teknik eller design indvendigt. Men velkørende og rummelig.
Men den I kigger på virker umiddelbart sund med det km-tal - bare få den tjekket af FDM, og lad endnu en uvildig forhandler - gerne med speciale i Opel - gå bilen igennem. Det gør jeg altid, da jeg så er sikker på at der ikke er noget i vejen, og at der ikke kommer noget i den nærmeste fremtid.
Selve bilen føles indvendigt ikke som en bil efter prisen - da det meste blot er copy/paste fra Chevrolet's designafdeling. Indikatorarme, navigation, radio og meget andet er hentet stort set direkte over.
Og desværre en bil mange har døjet utroligt meget med - specielt rust og mekanikken driller.
Så opsummeret om modellen: Klart en af de flotteste st. cars på markedet, dog er der brugt materialer der virker billige, ikke en fantastisk teknik eller design indvendigt. Men velkørende og rummelig.
Men den I kigger på virker umiddelbart sund med det km-tal - bare få den tjekket af FDM, og lad endnu en uvildig forhandler - gerne med speciale i Opel - gå bilen igennem. Det gør jeg altid, da jeg så er sikker på at der ikke er noget i vejen, og at der ikke kommer noget i den nærmeste fremtid.
Dette indlæg blev 09-06-2013 17:18 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
10-06-2013 kl. 01:02
christian schrøder skrev:
flot indlæg rune .....det er så ikke en GM motor... den er så som alle andre europæiske diesel motorer leveret af FIAT til GM koncernen , fra saab til vectra . og insignigna .
Det kurerer nu ikke engang de tekniske fejl de har. Men ja - flere platforme ved Opel/GM deles på tværs af mærkerne. Fx Fiat Doblo/Combo, Corsa/Aveo/Punto osv.
Profil slettet
10-06-2013 kl. 22:15
brian pedersen skrev:
Er der slet ingen som køre i sådan en bil som kan give lidt feedback ?
Hej Brian
Har selv kørt i 2,0 cdti cosmo,. Kørte ca 40000km uden nogle problemer.
Kan varmt anbefale dig at købe sådan en.
At den virker billig indvendigt som Rune skriver, det lyder til han ikke har prøvet en cosmo!
og nej, der er ikke flere fejl på denne bil, end på andre biler.