Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
06-06-2013 kl. 17:49
Diesel kan slet ikke betale sig med så få km om dagen/året. Kig hellere efter en Polo magen til, bare med noget 1.x TSI, eller alternativt Kia Rio der har meget længere garanti, og egentlig også er pænere..
T i
bruger siden
17-06-2006
07-06-2013 kl. 14:41
En mikrobil kunne være et bud, hvis økonomi er i højsædet. Ellers er det jo masser af bud i klassen lige over: Fiesta, Polo, Mazda 2, etc. Suzuki Swift er også et bud...
Men hvis økonomien er vigtig ville jeg kigge på noget der er billigere end næsten 200k i indkøb....
Profil slettet
07-06-2013 kl. 15:54
K S skrev:
Se bort fra indlægget fra en forumtroll, der misbruger andres brugernavne.
Luk nu røven for helvede - det ligger frit for hvad man kalder sig, og det er et godt råd der blev givet. Så hvis der er nogen der "troller", så er det dig.
Men en Polo diesel kan slet ikke svare sig med så få km - det bliver meget dyrt. Evt. en lettere brugt med 1.2 TSI-motoren, Fiesta med turbo-motor eller noget andet i den stil.
Swift er dødens pølse - virkelig lækker og velkørende, men den totalt døde 1.2 motor ødelægger oplevelsen.
T i
bruger siden
17-06-2006
07-06-2013 kl. 16:34
Rune L skrev:
Luk nu røven for helvede - det ligger frit for hvad man kalder sig, og det er et godt råd der blev givet. Så hvis der er nogen der "troller", så er det dig.
Er egentlig ikke så uenig i budskabet, men kunne du ikke forsøge at anvende et lidt pænere sprog?
Profil slettet
07-06-2013 kl. 19:29
K S skrev:
Prøv at lære at tænke - for nu - næsten - at bevæge mig ned på dit niveau.
Det handler ikke om tilfældigt navnesammenfald, men om chikane. Er det virkelig så svært for dig at forstå?
Godt råd eller ej: Jeg lægger ikke navn til trollens udgydelser.
Du lægger ikke navn til en skid, du er lige så anonym som os andre, du har valgt at kalde dig KS, hvilket lige så vel kunne være grebet ud af luften, ligesom jeg ville kunne kalde mig Michael Laudrup og skælde ud på andre der også tillader sig at kalde sig det.
Spænd hjelmen og tag en tudekiks
Profil slettet
07-06-2013 kl. 21:42
K S skrev:
Flot og gennemtænkt indlæg. Prøv at tænke lidt længere næste gang - FØR du skriver!
Er du utilfreds med trolleriet og svarerne må du klage til Bilbasen - det er trods alt deres fejl, der gør det muligt!
Jeg ved udemærket at der er en troll efter dig og at det ikke bare er et tilfælde at der er en 16-20 stykker der kalder sig KS.
Har du overvejet at det er DIG der fodrer troll'en, Bo - eller hvad nu han/hun hedder - sidder der hjemmer og griner HVER gang du kommer med et af dine evige spam-indlæg.
Og hver gang du kommer med et af dine selvgode indlæg, hvor du desperat prøver at bilde os alle sammen ind at Renault er perfekt( igen jeg ved godt at mange af Renault indlæggene er fra troll'en), så er det bare mere benzin på bålet.
Jeg har skam appelleret til Bilbasen, også på dine vegne, men man får bare det samme gamle gummisvar om at brugernavne ikke er unikke.
Men det er fint nok, Karl Smart, kør du bare på, du skal bare forvente at det er DIG folk bliver trætte af, også dem der kommer her for første gang og du så spammer deres tråd med dine troll-indlæg.
Profil slettet
08-06-2013 kl. 00:18
Peter Sørensen skrev:
Undskyld, Niclas, hvis du ikke har givet op og stadig læser med.... Som svar på dit indlæg, ville jeg synes det var et glimrende valg. Har kørt diesel i ganske mange biler de sidste mange år og aldrig haft problemer med tilsodninger m.v, så jeg ville ikke være spor bange for at købe den polo.
tværtimod får du, en fin pendlerbil med god komfort mv. I forholdstal de billige æsker der sælges som nye til halv pris. Bilen får du en rigtig god pris får om 3 år, da det vil være en populær brugt-være. Hertil får du en fornuftigt driftøkonomi med god brændstoføkonomi, lave service priser og lange service intervaller og en fremragende motor til den bil. God tur...
Øhhh, du glemmer så totalt at nævne dit kørselsmønster. Og at du har været heldig gør netop ikke at faren ikke er der - for med det forkerte kørselsmønster han beskriver, er chancen stor.
Profil slettet
08-06-2013 kl. 00:19
K S skrev:
Flot og gennemtænkt indlæg. Prøv at tænke lidt længere næste gang - FØR du skriver!
Er du utilfreds med trolleriet og svarerne må du klage til Bilbasen - det er trods alt deres fejl, der gør det muligt!
Du er jo fuldstændig lige så belastende som den såkalte troll - og du er ikke et hak bedre selv.
Skift navn eller stop med at klynke. For hvem er det lige der er den barnlige her?
Profil slettet
08-06-2013 kl. 19:12
K S skrev:
Det mest belastende er dine støtteerklæringer til trollen. Det er dig, der "klynker" over at skulle se et indlæg, hvor jeg fralægger mig ansvaret for hans udgydelser. Du kan jo bare springe dem over - så vanskeligt er det vel ikke?
Jeg gentager endnu engang for Prins Knud (da det åbenbart er ekstremt vanskeligt for dig at fatte det): Det nytter ikke at skifte navn, da der jo netop ikke er tale om tilfældigt sammenfald. Trollen skifter mellem forskellige navne, så det er jo ikke så svært for ham at skifte til det nye navn. Desuden agter jeg af princip ikke at give efter for den slags personer, så det kommer ikke til at ske.
Har du forstået det denne gang - eller skal det også bøjes i neon for dig?
Jeg beklager den hårde tone, men jeg er ærligt talt træt af dine personangreb, som rettes mod den forkert - og som baserer sig på en komplet manglende forståelse for, hvordan tingene hænger sammen.
Jeg er udemærket klar over hvordan det fungerer. Og kan du ikke lide lugten i bageriet, så forsvind. For hvem er det evigt og altid der ødelægger folks tråde? Det er netop DIG der kører dem helt af sporet med dit evige brok og personlige vendetta mod en ukendt person på internettet........
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
09-06-2013 kl. 00:09
Rune L skrev:
Men en Polo diesel kan slet ikke svare sig med så få km - det bliver meget dyrt. Evt. en lettere brugt med 1.2 TSI-motoren, Fiesta med turbo-motor eller noget andet i den stil.
Swift er dødens pølse - virkelig lækker og velkørende, men den totalt døde 1.2 motor ødelægger oplevelsen.
Hej Rune
Jeg respekterer din ret til at have en holdning, men dit sprog er totalt uacceptabelt!
Derfor har jeg valgt at anmelde- og klage over dit indlæg.
Overvej venligst dit ordvalg til en anden gang - eller dette forum egentlig er et sted for dig!
MVH
Joakim
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
09-06-2013 kl. 13:24
Niels Simonsen skrev:
Jeg ved udemærket at der er en troll efter dig og at det ikke bare er et tilfælde at der er en 16-20 stykker der kalder sig KS.
Har du overvejet at det er DIG der fodrer troll'en, Bo - eller hvad nu han/hun hedder - sidder der hjemmer og griner HVER gang du kommer med et af dine evige spam-indlæg.
Og hver gang du kommer med et af dine selvgode indlæg, hvor du desperat prøver at bilde os alle sammen ind at Renault er perfekt( igen jeg ved godt at mange af Renault indlæggene er fra troll'en), så er det bare mere benzin på bålet.
Jeg har skam appelleret til Bilbasen, også på dine vegne, men man får bare det samme gamle gummisvar om at brugernavne ikke er unikke.
Men det er fint nok, Karl Smart, kør du bare på, du skal bare forvente at det er DIG folk bliver trætte af, også dem der kommer her for første gang og du så spammer deres tråd med dine troll-indlæg.
Kære Niels
Jeg synes ikke dit angreb på KS er rimeligt. Du har ikke prøvet, at andre mennesker misbruger dit brugernavn - hvilket må være ganske grimt.
Og prøv at læse dit eget indlæg igennem: du refererer selv til, at mange indlæg - skrevet af den falske KS omhandler Renault - som Bo jo konsekvent er modstander af.
Problemet er, at Bo (Falsk KS) lyver og derfor ved man ikke hvornår han skriver noget sandt. Derfor synes jeg det er rimeligt, at KS beder folk ignorere alle hans indlæg, da vi med sikkerhed ved, at mange af disse er skrevet i nedladenhed og i uærlighed. Dette er ikke spam - men information om reelle forhold.
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
09-06-2013 kl. 15:52
hdi hdi skrev:
Kære Joakim. Bo (den falske K S) har ikke skevet indlæg et pænt stykke tid nu. Den ny falske K S (med rød avatar) er bestemt ikke Bo. Det er jeg ret sikker på, da sproget er meget anderledes fra den tidligere falske K S (Bo). Bo var hellere ikke den første med et falsk brugernavn her i forumet. Før Bo begyndt på det, var de andre bl. a en vis Vibeke Lindberg fra nordjylland, som trollede herinde med forskællige brugernavne.
Sprobruget hos den nuværende falske K S og såkaldte Vibeke er stort set identiske. Den såkaldte Vibeke misbruger den kaotiske tilstande i BB og har fundet ud af at K S er et godt dæknavn, da der er flere brugere til det.
Til den ægte K S. Bliv ved ....hverken Vibeke eller andre skal kunne udnytte dit navn..
Til alle dem der ikke kan tåle det...smut til et mere voksent forum...
Hej hdi hdi
Tak for denne information. Og ja - tak for din opbakning til den ægte KS. Jeg er helt enig i dit synspunkt.