Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
28-05-2013 kl. 21:48
Hold dig langt væk fra en fransk bil,det er noget lort
ganske enkelt.
kig på en kia i stedet eller en tysk/japansk dog minus suzuki.
mvh kenn,c
Profil slettet
Profil slettet
Profil slettet
31-05-2013 kl. 22:29
K S skrev:
Se bort fra indlægget fra en forumtroll, der misbruger andres brugernavne - og indholdet er som sædvanligt misinformation for at lave ballade. Det må være trist ikke at have et liv....
Stop nu det der. Hvornår fanden fatter du at andre også må kalde sig K S?
Profil slettet
01-06-2013 kl. 09:35
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
01-06-2013 kl. 13:13
Nu vil jeg sige at det jo også kommer an på hvor meget man vil betale for en bil.. man får ofte det man betaler for.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
02-06-2013 kl. 15:02
Profil slettet
02-06-2013 kl. 20:28
Profil slettet
03-06-2013 kl. 21:03
jørgen nielsen skrev:
toyota carina e er bedst renault duer ikke siger fdm.
Carina E er ikke blevet produceret i 15 år.. var det ikke på tide at anbefale noget andet end den forældede spand?
Profil slettet
03-06-2013 kl. 22:08
Rune L skrev:
Kenn er da lidt en nar.....
Hej Rune.
Jeg har haft Renault og det er en lortebil og aldre jeg kender har også samme oplevelse
min far har haft renault og det var også en lortebil
de franske biler er bare ustabile og fyldt med fejl peugeot og citroen er ikke meget bedre.
derfor er det en lortebil.som kun koster ejeren penge og regninger på alt muligt som ikke virker og piver og ryster lamper som lyser og en uendelig irretations ting.
derfor Rune
Profil slettet
03-06-2013 kl. 22:14
mads Andersen skrev:
Arhh Kenn, det er vist fordomme
hej Mads
Det er ikke fordomme men egne erfaringer og jeg vil ikke anbefale en bil som er bygget dårligt og bare ikke er gennemtænkt.hvorfor skulle jeg det.
franske biler ser da smarte ud og er billigere end andre biler.men der er der en årag til.
Profil slettet
04-06-2013 kl. 10:47
K S skrev:
Præcis!
Sjovt nok har jeg lige haft min bil til service på et autoriseret værksted, hvor de har VW og Renault. Her kunne de berette, at de havde flere og dyrere fejl på VW end på Renault (af de nyere årgange).
Spørger du altid værkføreren om den slags, eller har folk det bare med at fortælle dig det af dem selv?
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
04-06-2013 kl. 11:20
Niels Simonsen skrev:
Spørger du altid værkføreren om den slags, eller har folk det bare med at fortælle dig det af dem selv?
Hej Niels
Når man læser dit spørgsmål, så er det ret tydeligt, at du har set dig sur på KS. Er det nødvendigt? Jeg har ikke undersøgt om Renault anno 2013 er mere fejlfri end VW, men er KS udsagn ikke bare alm. værkstedsdialog??
Min bror får serviceret sin Hyundai på et aut. værksted i Silkeborg, som ligeledes har solgt Saab. Og i forbindelse med et service spurgte min bror, hvilket mærke ejerne havde flest problemer med.
Er det ikke næsten oplagt at spørge et værksted som servicerer to forskellige mærker, hvilket af disse som volder ejerne flest problemer?
Nu ved jeg ikke, om dit værksted servicerer flere mærker, men hvis de gør, kan du så med oprigtighed påstå, at du ikke ville spørge om værkstedets erfaringer?
Jeg må tilstå, at jeg er glad for, at KS deltager i debatten. For debatten bærer præg af, at være unuanceret. KS har tidl. selv henvist til, at der har været problemer for år tilbage med Renault, men at kvaliteten er væsentlig bedre på de nye.
Det er nuanceret. Kenn skriver, at alle franske biler er l... med udgangspunkt i hans ejerskab af een fransk bil og problemer i familien med en anden fransk bil. Det synes jeg ikke er reelt.
Det reelle må være at diskutere et mærkes aktuelle kvalitet - ikke hvordan mærket var for år tilbage.
Profil slettet
04-06-2013 kl. 15:36
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
05-06-2013 kl. 01:23
ole jensen skrev:
vw har muligvis rust problemer nu og her men franske biler har altid haft mange fejl og er nogle møg kasser. Værkføre siger altid at det har de ikke set før.....
Tror du andre mærker er bedre? Jeg kan ikke mindes andre mærker end VW, der har haft modeller der har været dumpet til første syn, pga. gennemtæring i vognbund, dog følger Opel nok snart med.
De nyeste generationer af Renault er ikke værre end så mange andre, Toyota tilbagekalder jo også en masse biler, og det har Honda også gjort.
Profil slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
05-06-2013 kl. 20:50
Og joo BMW er nok på mange måder en gud....det køre og gør præcist som det skal og lever rigtigt mange år. Man kunne sige at hvis folk ville og havde råd, ville en bmw på sigt være ligeså billig som en hver anden vogn. Selv efter 10år er de stadig moderne og køre fremragende....Man kunne jo strække sine afdrag lidt eller nappe lidt af friværdien i eks Huset. Men igen alt er smag og behag.
Køre da selv i biler nu pt af tvilsom kvalitet, men det er en lære i at Bmw ikke er så sindsyg dyr på sigt, når man måler lidt op mod hvad man får af kram og hvor godt det holder...."Lidt en griner" Havde på et tidspunkt en bmw 318 benzin fra 92, en i familien købte ny Oktavia 1,6fsi i 2004. Han hævede at min bmw kørte langt mere som en ny bil end hans........tiltrods for alders forskellen
Profil slettet
05-06-2013 kl. 22:09
Profil slettet
10-06-2013 kl. 19:36
jørgen nielsen skrev:
renault ejer 35% af nissan men det har ikke hjulpet på kvaliteten køb en toyota
se bort fra indlæg lavet af forumtroll
Morten KD
bruger siden
05-12-2005
27-06-2013 kl. 08:52
Torben Stuhr Olsen
bruger siden
11-12-2006
skrev:
- det nytter ikke at lade sig irritere og korrkse som du gør - det er jo den reaktion der søges. Jeg har selv været udsat for en troll for lang tid siden men det døde hurtigt da jeg forblev inaktiv i flere uger - så var det spas ret kedeligt - helt på niveau med dine evige troll-advarsler - det tangerer spam på lige fod med trolling efter min mening, kan ødelægge enhver tråd og fjerne fokus.
Kunne ikke have sagt det bedre.. "thumbs up" :-)