Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

12-02-2013 kl. 12:04

Hej Danny,

Følg evt. folk råd her på vores Facebook-side: http://www.facebook.com/bilbasen.dk/posts/509045612472324?comment_id=5574442&notif_t=share_comment

Håber du finder hvad du søger :-)

Mvh Kasper, BilBasen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2013 kl. 20:20

Stakkels trådstarter, håber ikke at han har abonneret på denne tråd.

Udover det, så lyder I enormt dumme, den ene kan ikke tåle at den anden ikke kan lide franske biler og den anden er åbenbart VW fanatiker, som iøvrigt skriver de mest uhjælpelige indlæg.

Tegnsætning og linieskift for helvede, så man har en chance for at læse indlæggene

Kristian K.

Kristian K.
bruger siden
11-04-2011

14-02-2013 kl. 16:47

Jeg interesserer mig ligesom de fleste af os hérinde en masse for biler generelt - men vil lige nu og hér holde mine meninger/indtryk af de forskellige bilmærker og modellers svagheder og styrker for mig selv-)

Under læsning - og jo jeg KAN læse.... S - af denne tråd, undrede det mig mere end én gang, at nogle har så meget tid til overs, at de kommer med sure opstød direkte vendt imod andre brugere hérinde......

Er vi ikke alle voksne nok til at respektere, at det hérinde er ok med forskellige holdninger TIL BILER - uden at den respektfulde tiltale helt går fløjten os brugere imellem.

Kan man bare ikke klare én bestemt holdning, én bestemt bruger, så er det vel trods alt fortsat frivilligt, om man ønsker, at læse med hérinde endsige rette sig efter de givne råd eller kommentarer eller ej-)

Bare til lidt eftertanke-)

Hav nu en forhåbentlig god torsdag aften allesammen.

DBH Kristian.

Profil slettet

Profil slettet

14-02-2013 kl. 17:31

Sjovt som samme tråd er at finde på e-bil.dk hvor tråden ikke har udviklet sig til en børnehave.

Profil slettet

Profil slettet

15-02-2013 kl. 18:33

K S skrev:
Tu est un connard kurt!

Va te faire foutre!

Groft oversat: "Du er en hængerøv, Kurt.
Men du har ret"

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2013 kl. 16:30

Hej KS og alle andre.
Jeg er ikke i tvivl om at du KS har ret i at det er ligemeget hvor et bilmærkes hovedsæde geografisk er plaseret, så bliver bilerne og delene til dem lavet i hele verden. Men det betyder jo måske noget hvem der sidder i hovedsædet, hvad de lægger vægt på. Er det pris, lækre materialer, driftsikkerhed eller noget helt andet. Jeg er ikke i tvivl om at en hel del af beslutningerne om, hvad der skal købes og bruges i hvilke modeller, hvad man selv laver og hvor man laver det, er en tur omkring hovedkontoret. Og måske er der så bare nogle som har større tiltro/erfaring med at der er nogen der er bedere til at tage de rigtige beslutninger end andre. ( Og nej jeg har som sådan ikke noget imod nogle bilmærker, der er bare nogle jeg ikke vil ha...)

Dette indlæg blev 17-02-2013 16:31 redigeret af dets forfatter.