Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
06-02-2013 kl. 12:29
Men jeg syntes ikke at du kan kalde det useriøst, det er resultatet af den frie konkurence, og til gavn for bilkøberne. Selvfølgeligt er det ærgeligt at købe en ny bil for at opdage at den er billigere i næste måned.
Importørene kæmper om markedsandele, og alle vil have en (større) bid af kagen, derfor vælger man alle mulige kampanger hvis salget ikke er tilfredsstillende.
Det bedste råd jag kan give er; køb bilen når du skal bruge den, kør i den til du ikke vil have den mere, og glæd dig over af din næste bil bliver mere økonomisk, får mere udstyr og sikkert ikke bliver dyere.
Profil slettet
06-02-2013 kl. 16:20
Men vil give HP ret, køb den bil du vil have og har råd til og glæd dig over at du fik en eller anden form for rabat på den. Lige nu er der rabatter fra 20.000 - 140.000 kr i rabat på forskellige bilmodeller.
På www.e-bil.dk er der en tråd som samler op på de gode tilbud, så der kan du måske finde et fornuftigt køb?
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
06-02-2013 kl. 17:05
mads Andersen skrev:
Nogle forhandlere køre med kampagne i eks. 30 dage, men bla. Renault og Ford har i længere tid kørt med store rabatter.
Men vil give HP ret, køb den bil du vil have og har råd til og glæd dig over at du fik en eller anden form for rabat på den. Lige nu er der rabatter fra 20.000 - 140.000 kr i rabat på forskellige bilmodeller.
På www.e-bil.dk er der en tråd som samler op på de gode tilbud, så der kan du måske finde et fornuftigt køb?
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Hej Mads...
Et lille sidespring .-) jeg syns faktisk din side er blevet super god at kigge på....den ser rigtig ud når man kommer ind i de forskellige rum....mener farver osv.....Så godt gået Mads, selvom jeg ikke helt troede på det i starten da du nævnte at du ville lave en. Men jeg må tilstå idag selvom jeg kun har snuset som gæst, at den på mange måder er mere prof og "venlig" om du vil.....Så håber du får vind i sejlet....syns jeg har lagt mærke til at visse forhandlere flytter deres annoncer til andre sider end lige bilbasen. .så hvem ved om folk på forumet også begynder at flytte i det små.....Sådanne ting kommer der ud af ikke at lytte på eks brugerne og sikkert også annoncører....
Ha en forsat god dag
Mvh
Profil slettet
06-02-2013 kl. 18:59
Tak for de pæne ord om siden, det er rigtig svært at starte en ny side op og jeg kan kun takke brugerne for den positive udvikling der har været. Jeg håber da at du vil tilmelde dig på siden og benytte dig af forummet, da et aktivt forum er vigtigt for at tiltrække nye brugere til :-)
mvh
Mads A.