Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
28-12-2012 kl. 20:57
K S skrev:
På www.fdm.dk kan du se hvilke småbiler der har maksimale fem stjerner i sikkerhed.
Skoda Citigo/VW UP har det samt flere andre. Undgå Renault som tit går i stykker.
Selvom det er en troll, vil jeg dog alligevel knytte en kommentar.
Up! m/m er testet under den gamle ordning, da VAG lige fik presset den ind som en af de sidste. Blev den testet i dag ville den have fået færres stjerner.
Men du skal have en benzin'er med de km årligt, og da denne vil passe bedst ind i dit budget. En Panda, Picanto eller Ka er mine bud i klassen, da de er de 3 absolut bedste.
Mvh C S
www.e-bil.dk
h k
bruger siden
28-07-2003
28-12-2012 kl. 21:07
K S skrev:
Nu keder forumtrollen sig igen - han er nok ensom i disse dage og mangler noget at tage sig til, så derfor generer han igen forum med at misbruge andres brugernavne. Se blot bort fra indlægget, der blot har til formål at skabe splid og forvirring.
Hold nu kæft K S (blå). Selv om du synes, at det er en forumtroll, er svaret jo ganske fornuftigt. Lige netop hans svar her er jo ikke for at skabe splid og forvirring. Har du ikke andet at komme med end sure opstød?
@Nicola. Kig på forsikring, kampagnerenter og fabriksgaranti som K S (sort) ganske rigtig påpeger. Diesel er nok ikke løsningen med dine årlige km.
h k
bruger siden
28-07-2003
28-12-2012 kl. 21:45
K S skrev:
Hvad om du bare blandede dig uden om, hvis du alligevel ikke forstår, hvad der foregår?
Jeg lægger ikke navn til andres indlæg, som i de fleste tilfælde er misinformation - uanset om de ved et uheld får skrevet noget, der kan tolkes som fornuftigt - set uafhængigt af de øvrige indlæg. Desværre fatter du åbenbart ikke, hvad det går ud på - at skabe forvirring om, hvad andre mener.
Dit sprogbrug passer sig desuden ikke til et forum - så måske skulle du overveje en ekstra gang før du giver dig til at - forsøge på at - irettesætte andre på basis af noget, du ikke forstår alligevel.
Lad nu være med at prøve at sætte dig selv højere end andre. Jeg ved udmærket, hvad der foregår. Du burde måske prøve at nuancere det hele en lille smule. Du kommenterer det samme hver gang, der komme et indlæg fra "den falske KS"(som du kalder ham/hende) - selv om indlægget er ganske fornuftigt. Du lægger ikke navn til noget som helst. Siden hvornår er "K S" blevet et navn?
Passer dit sprogbrug sig bedre til et forum? Du har selv et ganske nedgørende sprogbrug. Hvorfor tror du, at jeg ikke ved, hvad der foregår?
Profil slettet
h k
bruger siden
28-07-2003
28-12-2012 kl. 22:52
K S skrev:
Jeg sætter ikke mig selv højere - og der er jo heller ikke mig, der beder andre om at "holde kæft"....
Nej - du forstår det tydeligvis ikke. Der er intet at nuancere. Jeg lægger ikke (bruger-)navn til indlæg, der kun har til formål at skabe forvirring og splid. Din reaktion viser jo tydeligt, at det lykkes.
"K S" er et brugernavn - og i alle "ordentlige" fora, er brugernavne unikke. Det kan/vil Bilbasen så ikke finde ud af, men det ændrer ikke ved, at det er en forudsætning for at bedømme andres indlæg, at man ved, hvor de kommer fra. Det kan man ikke når troll'e misbruger andres brugernavne til på skift at tale for og imod samme.
Jeg tror ikke, at du ikke ved, hvad der foregår. Du viser det med al tydelighed selv med din reaktion.
Næ KS - skudt forbi. Jeg forstår fint, hvad der foregår. Jeg kan fint skelne mellem dine og andres indlæg - også dem, som "underskrive"r sig med KS. Jeg ser ikke efter, hvem der skriver, men hvad der skrives, hvilket jeg tror, de fleste at Bilbasens læsere/brugere også formår. Det er vel ikke en forudsætning at man ved, hvem der skriver indlæg, for at bedømme det. Er indholdet ikke vigtigere end afsenderen?
Bilbasen har nu engang valgt ikke at gøre noget ved problematikken om unikke brugernavne. Vi er så enige om at det ikke er særligt smart, men det ændrer sig nok ikke. Men skulle vi ikke lade indholdet af indlæggene vægte højere end skribenterne? Og lade brugerne selv sortere.
Vi er sjældent enige KS og bliver det nok heller ikke fremover. Jeg vil nu lade trådstarter have sit indlæg for sig selv og lade hende selv sortere.
Undskyld Nicola - for at komme for meget off topic. Jeg håber, du finder den bil, der passer til dig.