Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
10-12-2012 kl. 19:50
Vil hellere anbefale at du lejer en i udlandet, det er lige før i kan tage 2 taxaer til grænsen for det samme som du kommer af med for en gammel udtjent 10 pers. bus med 300 - 400.000 km på klokken.
Hvis du kun skal bruge den få gange årligt, er det bedst at leje en i udlandet hvis du spørger mig.
Nu kender jeg ikke dit budget? men en brugt med mange km koster hurtigt 200k
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Hvis du kun skal bruge den få gange årligt, er det bedst at leje en i udlandet hvis du spørger mig.
Nu kender jeg ikke dit budget? men en brugt med mange km koster hurtigt 200k
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
11-12-2012 kl. 09:15
Jeg vil gå uden om en Caravelle med automatgear, da gearkassen enten står af, eller skal hovedrenoveres ved de 200.000 km. Ny gearkasse koster små 25.000......
1,9 TDI er simpelthen for sløv en motor til at trække Caravellen, så jeg ville gå efter den med 2,5 TDI motor - her vil du sikkert også opnå den bedste økonomi. Om I skal vælge en lang eller kort model må I ud og se på dem og prøve dem, for i begge er der god plads bagi. Men I kommer nok ikke udenom at skulle have en skiboks på taget.
Ducato har jeg ikke den store erfaring med, men jeg ved at rust og koblinger er svage punkter.
Mvh C S
www.e-bil.dk
1,9 TDI er simpelthen for sløv en motor til at trække Caravellen, så jeg ville gå efter den med 2,5 TDI motor - her vil du sikkert også opnå den bedste økonomi. Om I skal vælge en lang eller kort model må I ud og se på dem og prøve dem, for i begge er der god plads bagi. Men I kommer nok ikke udenom at skulle have en skiboks på taget.
Ducato har jeg ikke den store erfaring med, men jeg ved at rust og koblinger er svage punkter.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
17-12-2012 kl. 14:34
Hej Søren
Prøv at kigge her http://www.e-bil.dk/forum/generelt-om-biler/766-bilmodel-oversigt#1850 om der ikke er en som du kan bruge?
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Prøv at kigge her http://www.e-bil.dk/forum/generelt-om-biler/766-bilmodel-oversigt#1850 om der ikke er en som du kan bruge?
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk