Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

11-12-2012 kl. 02:18

Hej Jesper.

Det bedste råd er at købe en helt ny bil til ca 80-100.000, og evt få en billigere forsikring med til den...Skoda citigo, seat mii, vw up, kia picanto, osv...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

11-12-2012 kl. 12:48

T Nielsen skrev:
Hej Jesper.

Det bedste råd er at købe en helt ny bil til ca 80-100.000, og evt få en billigere forsikring med til den...Skoda citigo, seat mii, vw up, kia picanto, osv...

selvfølgelig er det et modelune med mikroilerne men når det skal være en bil i 60.000 kroners klassen i Golf størrelse

her vil jeg foreslå en Mazda 3 (måske et lidt alternativt valg) http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/3/16-touring/1425124 kun 69.000 km fra 2004 indenfor dit budget se om du kan få den til 60.000 på plader jeg tror det er muligt

husk altid at

overholde de årlige rusttjek ved Mazda som er gratis ellers bortfalder rustgarantien af en eller anden mærkelig grund i samme ombæring kan du jo også få lavet service husk at få skrevet i servicebogen og husk der skal være fuld servicebog specielt ved lave km tal - dokumentation på km tallet er vigtig efter min mening

at bilen er undervognsbehandlet HUSK AT FÅ BILEN TJEKKET PÅ LIFT FØR KØB for at se om bilen er undervogns/hulrumsbehandlet ellers få en undervogns/hulrumsbehandling med i prisen

ikke ryger bil det er ikke lækkert at der har været røget i bilen tjek askebægeret og efter brandmærker i sæderne så kan du se om der har været røget i bilen

tjek om bilen har været skadet spørg forhandleren om dette

jeg vil råde dig til at købe et P Watch med i handlen det er en elektronisk p skive der er virkelig dejlig at have jeg har haft P Watch i to biler nu og har været virkelig tilfreds med det har dog "kun" haft det der hedder FS02 nemt at aflæse tiden på P Watch da det er digitalur OG DET VIRKER jeg vil gå uden om Park One P Watch da det er svært at aflæse og Jacob Jensen P Watch da det eftersigende ikke er specielt god kvalitet

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg