Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2012 kl. 20:44

Hej Lars

Jeg ville helt klart kigge og prøvekører 2-3 andre bilmærker, så du har noget at sammenligne med.

Her er en oversigt over bla. de mest alm. MPV modeller der er på det danske marked.

http://www.e-bil.dk/forum/generelt-om-biler/766-bilmodel-oversigt

Jeg synes at 200.000 kr er meget for en 6 år gammel bil med 100.000 km,

Det er kun ca. 16.000 km årligt den har kørt og hvis det ikke har været lange ture på min. 40-50 km hver vej? så kan motoren have taget skade.

Er dit kørselsbehov til en Diesel?

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

19-11-2012 kl. 23:34

Hvad med ford S - max?
Inden du smider så mange penge efter en bil så gør dig selv den tjeneste at prøve alle alternativer og se hvad der passer dig bedst

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2012 kl. 12:55

K S skrev:
Ja - jeg mener "puklen" i midten.

Mht. instrumenter, er det jo en smagssag - heldigvis er vi jo forskellige. Til gengæld er jeg ikke enig i, at en Grand Scenic III flyder på vejen - specielt ikke, hvis man vælger 17" fælge, der strammer lidt op. Var det en II eller III, du prøvede? II er mere blød end III (også på 16").

Synes du stadig, at en III er for blød/flydende, er der ingen grund til at prøve en C4 Grand Picasso, der er blødere end såvel GS II som III.

Nej, selvfølgelig er du ikke enig.

I skal ikke høre på KS, han vil bare gerne have folk køber Renault, så der kommer flere kunder på værkstedet, han skal jo også tjene penge.

Lars Bøgebjerg

Lars Bøgebjerg
bruger siden
15-03-2005

20-11-2012 kl. 13:16

Har du prøvet at sidde på bagsædet i en Touran? Jeg havde en kollega der havde en årgang 2004 og i 200% eller 2006 var jeg med på en længere tur i den. Da jeg sad foran syntes jeg det var en glimrende bil, men på vejen hjem sad jeg på bagsædet og her blev jeg godt nok skuffet. Der var masser af larm og støj.
Jeg har en kammerat der har en årgang 2006 med en 1.9 TDI motor. Motoren har ikke voldt de store problemer, men han har lige fået skiftet bagklappen pga. rust.

Profil slettet

Profil slettet

25-11-2012 kl. 15:04

Troll`en er løs igeeeeen :-/

Profil slettet

Profil slettet

25-11-2012 kl. 18:07

Det er jo ikke så svært!

Sort KS = Forum Troll

Blå KS = Org. KS

Profil slettet

Profil slettet

29-11-2012 kl. 18:52

Tillykke med den, håber at i bliver glade for den.

Du er velkommen til at smide nogle billeder af den op på www.e-bil.dk det kræver bare at du opretter dig som bruger, det tager kun 1 min.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk