Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
18-11-2012 kl. 23:52
Hans S skrev:
Hej igen. Jeg ved godt, at jeg tumler lidt rundt i disse forskellige biler, men nu har jeg surfet lidt rundt på de forskellige sider. Jeg kan se, at en Opel Corsa 1,7 kan købes for rimelige penge. Måske er det fordi, at der er en ny model på trapperne, men den har da tilsyneladende lidt motor (300 NM)
Jeg ville nok gå efter deres 1,3 CDTI motor med 95 heste og 6 gear, som der er ret få af i DK. Den kører utroligt langt på literen, koster ingenting, og så har den masser af overskud.
Dog er deres 6-trins gearkasser lidt problematiske, da de har en tendens til at synge i 5 og 6 gear.
Mvh C S
www.e-bil.dk
H P
bruger siden
06-01-2004
19-11-2012 kl. 08:14
Hej Hans.
Velkommen tilbage til dette dejlige land, med det gode vejr og de billige biler......NOT
Spøg til side, inden du gør noget, så kør ind forbi Citroen og kig på en DS3 den er megafed, syntes jeg, og så kører den 27-28 km på literen, der får du både sjov og fornuft.
Velkommen tilbage til dette dejlige land, med det gode vejr og de billige biler......NOT
Spøg til side, inden du gør noget, så kør ind forbi Citroen og kig på en DS3 den er megafed, syntes jeg, og så kører den 27-28 km på literen, der får du både sjov og fornuft.