Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

06-11-2012 kl. 14:25

jette kristoffersen skrev:
Hej HP. Du har helt ret i Picassoen forekommer et oplagt valg, og jeg har også tygget på den, men endnu ikke helt overgivet mig, fordi.... 1) siddekomforten, førersædet for mig ikke specielt god (som i min situation er noget juks). 2) Er i tvivl om motor e6g(1,6) er tilstrækkeligt til køreglæde i det omfang, jeg kører (min 230 km dagligt, ofte 6-700 - især fordi jeg har meget blandede erfaringer med større model citroen. 3) når jeg skal være helt ærlig ikke helt har overgivet mig til Picasso endnu ("pensionistbil"). Ville gerne have lidt mere sportslig bil - uagtet det naturligvis kan lyde lettere halvdebilt i min situation, men sådan er det nu engang. Har dog ikke smidt den helt ud og er lydhør i fht erfaringerne med at køre langt i hverdagen er gode...

Hej Jette.

Jeg kan egentligt godt følge dine argumenter, en C3 Picasso kan man sige meget godt om, men den får sgu ikke hjertet til at slå hurtigere.
Forebehold nr. 2 skal du dog ikke være nervøs for, der er fint træk i den og den kører fortrinligt på lange ture, så længe du holder den under 170 :-) Du kan iøvrigt tilkøbe op til 5 års garanti på bilen for en beskeden merpris.

Et alternativ, til en lidt højere pris kan være: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/seat/altea/20-tdi-140-style-dsg/1337881

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

06-11-2012 kl. 16:12

Den kender jeg godt!

Du skal rundt og prøvesidde hvilke biler du sidder bedst i og så se prisen holder sig inden for dit max med det du nu kræver. Jeg kan bla. nævne Ford C-max, men ved dem Med autgear ligger pt lige omkring 300.000 for let brugt. Men ellers super vogn og sæder. Renault Senic er også en mulighed...Huyndai ix20....Toyota Verso eller den nye Yaris med god indstigning-men ta ud og prøv hvordan de virker.

Obs....Omkring Seat Altea er der en del af dem der har fået tæsk og chippet af yngere folk. Og så ryger svinghjul og turbo på et tidspunkt, og så taler vi om 30-35000,- i udgift til rep

Dette indlæg blev 06-11-2012 16:17 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg