Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
05-10-2012 kl. 09:55
Og når det kommer til køreegenskaberne, så er der ikke noget der overgår baghjulstræk - BMW'en er simpelthen meget sjovere at køre rundt i.
Så den ville jeg gå efter - den vil jeg mene er en lille bil i premiumklassen.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
05-10-2012 kl. 12:19
Jeg ville også vælge BMW'en hvis der var km nok til dit behov, det er jo tilsyneladende ikke plads du har brug for da det er 3 dørs modeller du kikker på..
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
05-10-2012 kl. 12:32
C S skrev:
Og når det kommer til køreegenskaberne, så er der ikke noget der overgår baghjulstræk - BMW'en er simpelthen meget sjovere at køre rundt i.
Så den ville jeg gå efter - den vil jeg mene er en lille bil i premiumklassen.
Mvh C S
www.e-bil.dk
JA, baghjulstrækkere og deres køreegenskaber rules big time!
Hvem husker ikke med længsel Ford T, Vw Type 1, Morris Marina og Hyundai Pony? Listen over glorværdige baghjulstrækkere er alenlang :-)
Men mon ikke også der er andre faktorer der spiller ind, når en bils køreegenskaber skal bedømmes? Prøv fx at spørge Bilekspressen (og mange andre) om de synes der mangler noget, når de kører Renault Megane RS... og nej, det var ikke for at starte en ny, uendelig tysk/spansk/fransk/japansk/ukrainsk bil er bedst debat :-)
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
07-10-2012 kl. 12:07
Om en A3 er en Golf eller Leon i fint tøj, eller en Golf og Leon er en A3 i henholdsvis hverdagstøj og arbejdstøj, skal jeg ikke komme ind på.
Efter min mening er BMW 1serie ikke særlig køn, (nærmest Grim) men smag og behag er heldigvis forskellig, men der er ingen tvivl om at det er en lækker bil at køre i.
i.
Hvis man ser på ejernes tilfredshed af de 2 nævnte biler ligger BMW dog højest på skalaen, men der er trods alt ikke mange point der skiller dem ad,
Audi A3 har en af de bedste gensalgspriser på markedet, men da der er tale om leasing spiller det ingen rolle her.
Jeg ville vælge ud fra hvilken bil jeg selv befandt mig bedst i, og glemme alle andres gode råd, det er jo ikke dem der skal køre i den.
Hilsen Lars