Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
01-10-2012 kl. 21:17
Jeg ville gå efter en benzin'er - den vil have kørt færre km, og de små TSI-motorer er fantastiske! Men du må ud og prøve de forskellige motorvarianter - den helt lille 1,2 TSI passer fint til bilen, men vil du have mere overskud, skal du selvfølgelig op.
Så ud og prøv - det er nok det nemmeste :-)
Jeg ville også gå efter at få udstyrsniveauet Style - masser af udstyr som klima m/m.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Så ud og prøv - det er nok det nemmeste :-)
Jeg ville også gå efter at få udstyrsniveauet Style - masser af udstyr som klima m/m.
Mvh C S
www.e-bil.dk
H P
bruger siden
06-01-2004
02-10-2012 kl. 14:22
Hvis du skal 3-4 gange til jylland om måneden, så ville jeg gå efter en diesel, men Henrik har ret, det er nærmest en religion herinde :-)
Det kommer også an på hvilket mærke du vælger, visse mærker (primært Japanske) tager rask væk 40.000,- i merpris for en dieselmodel, hvorimod i Franske mærker sælger dem nærmest uden merpris.
Mit bedste råd vil derfor være; find først bilen du vil have, og vælg dernæst om det skal være en diesel.
Det kommer også an på hvilket mærke du vælger, visse mærker (primært Japanske) tager rask væk 40.000,- i merpris for en dieselmodel, hvorimod i Franske mærker sælger dem nærmest uden merpris.
Mit bedste råd vil derfor være; find først bilen du vil have, og vælg dernæst om det skal være en diesel.