Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
17-09-2012 kl. 11:06
Umiddelbart Fiesta, den er en klasse større, og bedre komfort og plasmæssigt.
Ford´s financering må være god, da det er en dyere bil ifølge prislidten.
skal du have et mere uddybende svar, så må du nok oplyse lidt mere om "min situation"
Ford´s financering må være god, da det er en dyere bil ifølge prislidten.
skal du have et mere uddybende svar, så må du nok oplyse lidt mere om "min situation"
H P
bruger siden
06-01-2004
17-09-2012 kl. 12:20
Jeg kan altså ikke se "fordelen" i at UP først kan leveres i 2013, hvis det er vigtigt for dig, så vent dog med at køb Fiestaen til 2013, så er DET problem da løst.
Ikke for at være lyseslukker, men..
"Studerende på SU" og ny bil ? Hmmm, den ydelse du nævner må være over 96 måneder tænker jeg, låneomkostninger løber nemt op i en 10-15.000,- der lægges oven i købssummen,det betyder at det første år, går med at betale omkostninger og ikke andet, jeg håber at du er opmærksom på at hvis du skal sælge bilen inden for de første 3-5 år, så vil du ikke kunne på restgælden for bilen, med mindre du lægger en god udbetaling.
Men selvfølgelig hvis du virkelig har brug for en bil...sååå
Ikke for at være lyseslukker, men..
"Studerende på SU" og ny bil ? Hmmm, den ydelse du nævner må være over 96 måneder tænker jeg, låneomkostninger løber nemt op i en 10-15.000,- der lægges oven i købssummen,det betyder at det første år, går med at betale omkostninger og ikke andet, jeg håber at du er opmærksom på at hvis du skal sælge bilen inden for de første 3-5 år, så vil du ikke kunne på restgælden for bilen, med mindre du lægger en god udbetaling.
Men selvfølgelig hvis du virkelig har brug for en bil...sååå