Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
12-09-2012 kl. 18:10
Du kan være heldig med alle mærker, og du kan også være uheldig.
Du må ud og kigge på markedet, og prøve nogle biler.
Derefter handler du der hvor du tror mest på sælgeren, og hvor bilen virker mest ærlig. (dvs. udre og indre skal svarer til bilens alder og km-stand)
Hilsen Lars
H P
bruger siden
06-01-2004
12-09-2012 kl. 18:23
Tillykke med kørekortet, en bil til 10.000,- er lidt lissom en lottokupon, du kan både være heldig og uheldig, som Lars skriver så er det standen på bilen der er afgørende, ikke så meget mærket.
Jeg tænker at du har brug for hjælp, fra een der ved meget om biler, gerne en mekaniker du har tillid til, find nogle biler du er interesseret i og kør ud og kig på dem med din "expert" og gerne flere før du bestemmer dig.
Held og lykke.
Profil slettet
13-09-2012 kl. 09:04
Bortset fra det ser den rigtig fin ud, ingen tvivl om det :-)
Vh Anders
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
13-09-2012 kl. 13:02
Nicolai Bang skrev:
Jeg ville satse på denne: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/clio/12-rl/1332645
Her får du en en-ejers bil med fuld servicebog, og så har den endda lige bestået syn. Det høje kilometertal skal du ikke lade dig afskrække af. Det vigtigste er, at vognen er blevet vedligeholdt løbende, og i dette tilfælde ser det sådan ud.
der står ikke service ok i annoncen så det må være forkert at der er fuld servicebog
måske en Volvo 460 kan være en mulighed?
460 (sedan) her er en med fuld servicebog og næsten alle service overholdt ved autoriseret Volvo værksted og endda med et lavt km tal hvilket næsten er perfækt og så får du også en lidt kvikkere bil http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/volvo/460/17-gle/1334521 og der skal ALTID forhandles/"pruttes" om prisen (den er jo lidt over dit buudget) hvis den også er nyligt anti rust behandlet og er en ikke ryger bil
lige et godt råd få monteret et P Watch det er en elektronisk p skive som du bliver meget tilfreds med at have monteret det har jeg i hvert fald været glad for at have i to biler nu og jeg kan i hvert fald ikke undvære det og det er en billig ting at få monteret det kan en mekaniker gøre med prisen på selve P Watch for under 1000 kr i dag og det er monteret selve P Watch koster ommkring 500 kr
h k
bruger siden
28-07-2003
13-09-2012 kl. 13:26
Christian Hansen skrev:
der står ikke service ok i annoncen så det må være forkert at der er fuld servicebog
måske en Volvo 460 kan være en mulighed?
460 (sedan) her er en med fuld servicebog og næsten alle service overholdt ved autoriseret Volvo værksted og endda med et lavt km tal hvilket næsten er perfækt og så får du også en lidt kvikkere bil http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/volvo/460/17-gle/1334521 og der skal ALTID forhandles/"pruttes" om prisen (den er jo lidt over dit buudget) hvis den også er nyligt anti rust behandlet og er en ikke ryger bil
lige et godt råd få monteret et P Watch det er en elektronisk p skive som du bliver meget tilfreds med at have monteret det har jeg i hvert fald været glad for at have i to biler nu og jeg kan i hvert fald ikke undvære det og det er en billig ting at få monteret det kan en mekaniker gøre med prisen på selve P Watch for under 1000 kr i dag og det er monteret selve P Watch koster ommkring 500 kr
Hvis der står "Servicebog udfyldt: Ja", kunne det godt tyde på at service er OK? Eller?
Profil slettet
13-09-2012 kl. 16:28
Mvh C S
www.e-bil.dk
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
13-09-2012 kl. 21:06
h k skrev:
Hvis der står "Servicebog udfyldt: Ja", kunne det godt tyde på at service er OK? Eller?
O.K.. jeg havde lige overset at det er en privatannonceret Clio sorry
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
13-09-2012 kl. 21:26
christian schrøder skrev:
hvis det er volvoen du mener er der nu cd i , du skal bare læse teksten . men derud over er det ikke en bil du skal ha , bare det at det er en 1,7 vil koste dig en formue i forsikring . clioen eller den punto , jeg hælder nok mest til den clio .
jeg vil holde mig fra en fransk bil med et så højt km tal servicebog udfyldt eller ej
og så er det forkert at større biler er dyre at forsikre for unge førstegangskøbere forsikringsselvskaberne der ser på "farligheden" på bilerne en Passat/A4 er LANGT DYRE at forsikre end f.eks. en Carina E eller en 460
mht Corolla e10 og Starlet EP71 (den sidste model før Yaris) så er der ikke specielt meget kabineplads i dem jeg havde en Corolla EE101 (en 1,3'er - 1,6'ern hedder AE101) en Sedan og der var altså ikke specielt meget plads i kabinen der så ovenikøbet var extra begrænset af et el-soltag så hvis du er ret meget mere end 1,75 høj så drop e101'ern (1,3 eller 1,6)
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/carina-e/16-xli-fantastic/1327154 den koster det samme i vagtafgift som en Corolla E10 1,6 og en Corolla Sedan af samme årgang væjer det samme så jeg tror sådan en Carina E er billig at forsikre
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005