Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
08-09-2012 kl. 09:33
Skoda Superb kan kun fås som st-car i den nye model, og det er tvivlsomt om de allerede er kommet under 200.000kr.
Mondeoen er den bredeste af de biler du nævner, og nok også den nyeste til dit budget, da den er billigere fra ny end VAG-modellerne.
Hilsen Lars
Mondeoen er den bredeste af de biler du nævner, og nok også den nyeste til dit budget, da den er billigere fra ny end VAG-modellerne.
Hilsen Lars
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
14-11-2012 kl. 12:53
Alvin Petrus skrev:
I øvrigt : Sharan(VW)=Alhambre(Seat)=Galaxy(Ford)
Sharan/Galaxy/Alhambra er afelendig kvalitet min far havde en Sharan fra 2001 som firmabil og der var prroblem på problem i næsten alle de 6 år han havde den ellers dejlig bil
kan en Kia Cee'd være en mulighed?
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/ceed/16-crdi-115-premium-sw/1404489
hvis du ikke kan lide "oplukker" front grillen så kan du lede efter en før facelift
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/ceed/16-cvvt-exclusive-sw/1376031
husk altid
at der skal være fuld servicebog det skal der IKKE gås på kompromis med og tjek evt om der er digital servicebog for så er det kun værkstedet der kan tjekke din servicebog jeg synes bare det er bedst at have servicebogen med
at bilen skal være undervognsbehandlet få den evt leveret undervognsbebhandlet
gå så godt som muligt efter en med fuld aut klimeanlæg langt mere behageligt selv at kan stille på temperaturen i bilen end aircondition
træk kan fås billigt hvis det ikke skal være aftageligt så er det lidt dyrere HUSK EKSTRANUMMERPLADE DEN ER LOVPLIGTIG og koster et par 100 kr ekstra
et godt råd køb et P Watch med det er en elektronisk p skive der er virkelig dejlig at have jeg har haft P Watch i to biler nu og kan ikke undvære det jeg skal ALDRIG have een bil uden P Watch igen betaler gerne 4-500kr ekstra for et P Watch med gå uden om Park One det er efter min mening svære at aflæse
Profil slettet
12-12-2012 kl. 19:25
Kenneth Thorsted skrev:
Hej
Vi står for familieforøgelse til februar, så der skal gul-plade passaten skiftes ud :)
Jeg har nu gennemlæst mange tråde, men ikke fået et endegyldigt svar på den helt rigtige familieflytter.
Krav:
- Regulært begagerum.
Mindst 115cm bredt (hundebur = 50cm + barnevogn = 65cm)
så hundebur og barnevogn kan stå side om side. Hunden skal i bur og kan ikke sidde foran pga. størrelsen (lab på 32kg.)
- Fornuftig diesel motor på mindst 15km/l
- Udgangspunktet er max 10 år gammel.
- Helst under 200k km.
- Udstyr som træk, fartpilot, isofix, aircon/klima, er et must.
- Pris mellem 100-200k
Jeg har kigget på følgende modeller:
Ford S-max - rigtig lækker vogn, og opfylder næsten alle krav. Dog er der så vidt jeg har målt, kun 107cm bredt bagagerum... :(
VW Passat (årgang 2002-2005) Fin vogn til omkring de 100-135k. Mangler dog 15cm i breden for at begge ting kan stå der... :( Umilbart denne jeg hælder mest til, og så må
Skoda SuperB - Synes ikke at kunne finde mål online på bagagerumsbredten. Er den tæt på 115cm?
Ford Mondeo - Fin bil. Igen "kun" 107cm i bredten af bagagerummet. Helder mere til Passaten hvis det ender med stationcar frem for MPV.
VW Sharan - Burde opfylde kravet om bredten af bagagerum - nogen som kan bekræfte dette?
Synes dog de er en anelse dyre i forhold til hvad man får af bil.
Seat Alabama - Synes ikke at kunne finde mål online på bagagerumsbredten. Er den tæt på 115cm?
Nogen jeg har overset?
Håber I har nogle bud/kommentar til ovenstående.
//Kenneth
Den eneste jeg kan anbefale dig er en vw transporter som den eneste du vil blive glad for den må være svaret på dine ønsker.
mvh kenn,c