Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
31-08-2012 kl. 05:50
God motor med trækkraft nok til anhænger/trailer og hurtige overhalinger, og langt på literen?
400.000kr og ingen store værkstedsregninger?
Hvordan syntes du selv lige det lyder?
Prøv at kigge på en ældre Volvo V70 fra 98-99. De kan fås til de penge, er stadig lidt smarte at se på, har god plads til et hundebur, har motorkraft nok til 1600kg trailer, MEN den kører ikke ret langt på literen, og værkstedsregninger kendes ikke på gamle biler.
God jagt
Lars
H P
bruger siden
06-01-2004
31-08-2012 kl. 07:45
Mit råd: glem alt om smart og tag ud og kig på en Berlingo, de opfylder det hele undtagen selvfølgelig det der med smart.
Profil slettet
31-08-2012 kl. 08:13
Mvh C S
www.e-bil.dk
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
06-09-2012 kl. 14:58
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/space-star/18-comfort/1090867 lidt over dit budget men prisen skal forhandles den kan sagtens komme ned på dit budget vil jeg tro
husk altid at følgende skal være i orden
fuld eller næsten fuld servicebog
bilen SKAL være antirust behandlet UANSET MÆRÆKE få evt en frisk antirust behandling med i prisen
at bilen er nysynet få den leveret hvis der enten ikke er oplyst noget om sidste syn eller der er kort tid til næste syn
ikke ryger bil ryger biler er efter min menig ulækkert og skal undgås og ved visse typer biler skal der også tjekkes om der har været hund i bilen bare for en sikkerheds skyld
til sidst et råd
køb et P Watch med det er en elektronisk p skive der er virkelig dejlig at have jeg har været tilfreds med P Watch i to biler nu og vil ikke være foruden det du bliver glad for det - prøv også at få dette med i prisen ellers koster det ca. 500 kr ekstra