Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

31-08-2012 kl. 05:50

Firkantet og smart?
God motor med trækkraft nok til anhænger/trailer og hurtige overhalinger, og langt på literen?
400.000kr og ingen store værkstedsregninger?

Hvordan syntes du selv lige det lyder?

Prøv at kigge på en ældre Volvo V70 fra 98-99. De kan fås til de penge, er stadig lidt smarte at se på, har god plads til et hundebur, har motorkraft nok til 1600kg trailer, MEN den kører ikke ret langt på literen, og værkstedsregninger kendes ikke på gamle biler.

God jagt
Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

31-08-2012 kl. 07:45

Lars har desværre ret, du må gå lidt på kompromis her og der :-)
Mit råd: glem alt om smart og tag ud og kig på en Berlingo, de opfylder det hele undtagen selvfølgelig det der med smart.

Profil slettet

Profil slettet

31-08-2012 kl. 08:13

Som de andre også nævner - så er det en kombi der er umulig at opfylde. Men en Berlingo vil passe fint ind på flere punkter, dog er der ikke noget street-creed over den. Eller måske en Fiat Doblo, dog er den sløv som bare fanden ;-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

06-09-2012 kl. 14:58

måske en Mitsubishi Space Star kan være en mulighed? en ret overset bil på brugtmarkedet (selvom den solgte pænt godt fra ny)

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/space-star/18-comfort/1090867 lidt over dit budget men prisen skal forhandles den kan sagtens komme ned på dit budget vil jeg tro

husk altid at følgende skal være i orden

fuld eller næsten fuld servicebog

bilen SKAL være antirust behandlet UANSET MÆRÆKE få evt en frisk antirust behandling med i prisen

at bilen er nysynet få den leveret hvis der enten ikke er oplyst noget om sidste syn eller der er kort tid til næste syn

ikke ryger bil ryger biler er efter min menig ulækkert og skal undgås og ved visse typer biler skal der også tjekkes om der har været hund i bilen bare for en sikkerheds skyld

til sidst et råd

køb et P Watch med det er en elektronisk p skive der er virkelig dejlig at have jeg har været tilfreds med P Watch i to biler nu og vil ikke være foruden det du bliver glad for det - prøv også at få dette med i prisen ellers koster det ca. 500 kr ekstra