Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

22-08-2012 kl. 20:02

Nu er det jo jeres kørselsmønster der dikterer om det skal være diesel eller benzin. Og når det så er sagt, så vil jeg også anbefale en Grand Scenic - masser af udstyr, plads og komfort til næsten ingen penge.

C-Max syntes jeg er en tand for snæver indvendigt, mens en C4 Picasso føles mere gedigen indrettet.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

23-08-2012 kl. 15:04

Torben Stuhr Olsen skrev:
Jeg har en Ford C-max 1,6 TDCi fra 2006, ejet fra 155.000 til nu 204.000. Der er gået et forhjulsleje og kat'en er skiftet kort efter køb pga af manglende vedligehold - køber du en brugt diesel sørg for at få den serviceret som en del af købet.
Bilen er rigtig lækker og kører rigtig godt. Der er god plads og der skulle nok kunne være en barnevogn og nogle tasker i bagagerummet
Et alternativ kunne være Renault Grand Scenic.

hvad med en Mazda 5 jeg synes det er smart med de to skydedøre der både gør adgangen til bagsædet/sæderne (kommer an på om det er en 7 personers eller en 5 personers) http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/5/20-de-110-comfort/1160215 jeg er enig i at bilen skal serviceres med underskrift i servicebogen som skal være fuldt udfyldt dette skal der IKKE gås på kompromis med og så skal der evt også en anti rust behandling med i prisen da Mazdaer er dårligt rustbehandlede fra fabrikken hvis den er tidl. anti rust behandlet så få anti rust behandlingen med i prisen hvis det er over et år siden det sidst er blevet fortaget og få derudover evt bilen leveret nysynet - spørg om hvornår den sidst er synet

lige et godt råd (efter min mening) køb et P Watch med som er en elektronisk p skive som er virkelig dejlig at have tiden stiller automatisk efter førstkommende kvarter jeg har haft det i to biler nu og har været mere end tilfreds med det prøv at få dette med i prisen det koster ellers maks en 5-600 kr mere

undskyld jeg nævner dette men hvis der mildt sagt har det skidt at jeg f.eks. foreslår P Watch så er det deres problem KORT OG GODT

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg