Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2012 kl. 09:40

Mht. kørselsbehov og benzin/diesel - så svinger jeres behov jo meget, så I er nødt til at se hvordan de ture I kører er opbygget: Altså, kører i flest lange ture over ca. 30 km pr. gang, så kører I nok til at dieselmotoren vil være sund. Alt under dette og I skal have en benzin'er.

Uden at vide hvilken årgang jeres Skoda er, viser en hurtig søgning at 60k ikke lyder urealistisk.

Med jeres budget, og når du siger du er tiltrukket af VW, vil det kun være en 3c'er der er mulig til det budget, men det er mildest talt en elendig bil med rustproblemer m/m.

Så jeg ville nok kaste et kig på fx. Kia Cee'd st. car - den kan fås stort set ny til den pris, med masser af udstyr og masser af plads. Så sådan en ville jeg nok tage en tur i med hele familien, og se hvad i syntes om den.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2012 kl. 16:47

3c lider ikke ligefrem af små rustproblemer - søg blot på nettet: Undervogne, døre, bagklappe m/m - så alene grundet det ville jeg gå udenom, sammenholdt med dårlige dieselmotorer i 3c der går til.

Og så har en diesel langt fra godt af de småture i byen. Så jeg ville genoverveje om det skal være en diesel, eller om I skulle snuppe en benzin'er istedet. Men igen, det er lidt tricky med jeres kørselsbehov.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 08-08-2012 16:47 redigeret af dets forfatter.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

08-08-2012 kl. 21:51

Nu nævner du jo selv VW Caddy.
Hvis du ikke synes, at den er for kassevognsagtig, så er det da et fornuftigt køb.
Den er rummelig, og I kan få en sprit ny TSI'er under jeres budget.

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2012 kl. 22:14

Uden noget udstyr overhoved

Du kan få mange andre som har mere udstyr, mere sikkerhedsudstyr og bedre komfort til en billigere pris.

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2012 kl. 22:28

Caddy Trendline er simpelthen alt for skrabet, og springet op til Comfortline er simpelthen enormt! Der er ikke engang aircon i den mindste! Men ellers er det en velkørende bil.

Qubo er en sjov lille bil, men den må ikke trække så meget, og føles ret sløv. Så af de ombyggede varevogne er Berlingo'en nok det bedste bud. En enorm vogn, med oceaner af plads.

Mvh C S
www.e-bil.dk