Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
06-08-2012 kl. 08:21
Mvh C S
www.e-bil.dk
Andreas Appel
bruger siden
06-02-2010
06-08-2012 kl. 11:38
H P
bruger siden
06-01-2004
07-08-2012 kl. 08:00
Hvad med at se på en ML med mindre motor, den vil have mere komfort til din ryg.
Alternativt, så kig til USA, de laver nogle ekstremt komfortable trucks.
Profil slettet
07-08-2012 kl. 09:22
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
07-08-2012 kl. 18:55
Rune Jensen skrev:
Jeg synes du skal tage ud og prøve en RIGTIG AMG model. Og så prøve en alm. ML'er.
Hvis du stadigvæk kan sige der er mere komfort i en AMG, så er jeg målløs (jeg siger ikke det er umuligt) For AMG er godt nok kendt for at sætte deres biler HÅRDT op.
Og det med der er meget hårdt plastik i en Porsche? ej men nu må det holde op. En bilfabrikant som bruger en hel del læder i intriøret og generelt er kendt for deres høje kvalitet, og så mener du at kvaliten ikke er høj nok. Ja det må siges at være en kræsen herre.
Men tag ud og prøv en AMG model af ML'erne, og mål den op med en standard, og se om du stadigvæk får din komfort. husk på de er også sænket de fleste af dem, hvis jeg husker korrekt. selvom der er luftundervogn.
Men ja har du budgettet til at trumle rundt i en AMG så fuld fart over feltet med at få fingerne i sådan en satan. Men det meste udstyr til en mercedes kan jo altid tilkøbes på deres standard modeller også. det er jo et spørgsmål om penge i sidste ende kan man sige også.
100% enig!
Mvh C S
www.e-bil.dk
H P
bruger siden
06-01-2004
07-08-2012 kl. 20:12
For der første, så skriver du i overskriften at du har kig på en AMG eller tilsvarende, det er derfor at både CS og jeg ( åbenbart fejlagtigt) forventer at det er sådan een du vil rådes om.
Jeg er klar over at alufælge ikke gør en undervogn hårdere, men du kan ikke få stålfælge til en ML AMG, og da slet ikke i bilens standartstørrelser.
Og så skriver du; " i komfortklassen for en AMG" som Rune så rigtigt skriver, så er en AMG ML mange ting, men den er ikke, og har aldrig, været skabt til at være komfortabel.
Og tilsidst, så er jeg forundret over at du bringer janteloven ind i den vejledning velmenende folk herinde prøver at give dig.
Du må for min skyld købe alle de "møjsvinedyre" luksusbiler du vil, så længe du betaler dem med ærligt tjente penge :-)