Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

26-07-2012 kl. 18:26

Se venligst bort fra ovenstående indlæg fra forums troll...

Og med det kørselsbehov er det selvfølgelig en benziner i skal have.

Men af de 3 du nævner, så virker Mazda 5 som den mest spændende - skydedøre, stort bagagerum, og japansk driftssikkerhed. Dog kan den ruste, hvis du ikke giver den en supplerende rustbeskyttelse.

C-max er et nummer mindre, men stadig velkørende.

Touran ruster som bare pokker! Bagklap, undervogn, tagræling, døre osv. Så den vil jeg gå udenom.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-07-2012 kl. 21:13

Med hensyn til Mazda 5, så er det en 4 personers mere end en 5 personers bil, da midtersædet på anden række kun er et halvt sæde, hvor de i mange af de andre MPV`er har 3 lige store sæder.

Smid 25.000 kr i dit budget og du kan få den nyere Renault III Grand Scenic med 7 sæder og den lækre 1,4 turbo motor. den er set på nettet til 174.000 kr i sølv.

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2012 kl. 11:08

Med hensyn til instrumentbrædtet i Renaulten, så kan jeg godt forstå dig, det skal man lige vende sig til.

Hvis du stadigvæk er varm på en Grand Scenic? så vælg en generation II hvor instrumentbrædtet er lige for føreren.

Hvilken årgange kigger du på ? da c-max er bleven bedre og bedre for hver generation og facelift, så vælg en så ny så mulig.

Kender du til Opel Zafira ? Der er første generation også et billigt alternativ.

Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2012 kl. 11:38

mads Andersen skrev:
Med hensyn til instrumentbrædtet i Renaulten, så kan jeg godt forstå dig, det skal man lige vende sig til.

Hvis du stadigvæk er varm på en Grand Scenic? så vælg en generation II hvor instrumentbrædtet er lige for føreren.

Hvilken årgange kigger du på ? da c-max er bleven bedre og bedre for hver generation og facelift, så vælg en så ny så mulig.

Kender du til Opel Zafira ? Der er første generation også et billigt alternativ.

Mvh
Mads Andersen -www.e-bil.dk

aarh, lige foran føreren er måske at stramme den ;-)

http://images.bilinfo.dk/billeder1000/669101332_5.jpg

(det ville dog ikke være afgørende for mig, men der er vi jo forskellige)

sædearrangementet i zafira er dog ikke så smart som i de andre, da 2. række er en lang bænk, hvilket går ud over fleksibiliteten. Fin bil, ellers :-)

Vh Anders

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2012 kl. 13:35

Jeg oplever det ikke som et problem, men i den nye RGS III er det værre end på min.

Toyota havde det også i deres gamle Yaris og der var jeg heller ikke vild med det.

Man skal selvfølgelig kunne lide førepladsen som er den vigtigste, selv om man kan gå på kompræmi med andre ting.

Jeg ville dog ikke afskrive RGS II på grund af instrumentet.

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2012 kl. 13:37

Jeg ville dog ikke afskrive RGS II på grund af instrumentet.

Heller ikke mig :-)