Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-07-2012 kl. 15:42

Hvad med en Honda FR-V med benzinmotor? Jeg ved ikke lige med prisen, men den kunne være et fint bud.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-07-2012 kl. 19:41

Hej Nicoline

Vi har en Honda FR-V, som C S også nævner. Der er 3 sæder foran (hvoraf det midterste kan foldes sammen og bruges til bord/kopholder osv.) og 3 sæder bag - hvor der er plads til 3 autostole. Bagagerummet kan lige netop sluge vores tvillinge-vogn, så prøv at tage jeres barnevogn + autostole med, hvis i vil prøve sådan en model (der er stor forskel på, hvor meget barnevogne fylder - - og det samme gør sig i øvrigt gældende med autostole....).

Med vores blandede kørselsmønster kører vi cirka 13 km/l (1,8 benzin med 140 hk). Samspillet mellem motor/gearkasse spiller 100%, og jeg synes bilen byder på rigtig fin køreglæde, selvom det er en familiebil. Motoren er kendetegnet ved, at den ikke yder så meget i bunden af omdrejningsskalaen, men til gengæld er den smidig, og kan godt lide omdrejninger (det samme kan jeg :-). Gearskiftet (6 trin) er lækkert, hvor man næsten blot skifter med håndleddet.

Teknisk fornemmer jeg at bilen har en høj kvalitet. Vi valgte at få bilen undervognsbehandlet da vi købte den, da jeg ikke synes rustbeskyttelsen ab fabrik var overbevisende.

Tja - vi er glade for vores FR-V, så det kunne være et bud.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg