Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
09-07-2012 kl. 20:53
Jeg ville ikke personligt køre 200 km dagligt i en micro bil som er en bybil.
Du skal nok op i en klasse eller 2,hvad siger budgettet?
Hvis du regner pris per kørt km, så tror jeg at du får en af de billigste med en VW Polo Bluemotion, evt. en Opel Corsa eco.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Du skal nok op i en klasse eller 2,hvad siger budgettet?
Hvis du regner pris per kørt km, så tror jeg at du får en af de billigste med en VW Polo Bluemotion, evt. en Opel Corsa eco.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Profil slettet
09-07-2012 kl. 21:06
Så vil jeg nok også anbefale den nye renault twingo Diesel.
Profil slettet
09-07-2012 kl. 21:17
Den nye Twingo diesel er et super bud, men jeg ville nu ikke helt overse en af de benzindrevne. Fx en Picanto eller Panda, der pt er de to bedste på markedet. Disse har den fordel at de har 5 døre, modsat Twingo. Holder i den på 90 på landevej og 110, og derunder, på motorvej, så lander i over de 22-23 km/l. Husk at fart dræber en mikrobil's økonomi, så regn ikke med mange km/l ved 130, hårde accelerationer, uforudseende kørsel osv.
Om det er for mange km i sådan en lille bil er en smagssag, men personligt ville jeg ikke have noget imod det. Lån prøvebilen ved forhandleren til en god lang tur på motorvej, og se om den er til at holde ud at sidde i. De kører helt fornuftigt, er billige i drift, køre langt på literen og er billige at servicere.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Om det er for mange km i sådan en lille bil er en smagssag, men personligt ville jeg ikke have noget imod det. Lån prøvebilen ved forhandleren til en god lang tur på motorvej, og se om den er til at holde ud at sidde i. De kører helt fornuftigt, er billige i drift, køre langt på literen og er billige at servicere.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
Profil slettet
13-07-2012 kl. 18:45
Den køre godt og virker større indeni end man lige tror, men den er dyr og ikke at sammenligne med micro biler. selv om den er lille.
Profil slettet