Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
09-07-2012 kl. 18:59
Renault har nu udvidet deres rabatordning til også at omfatte Scenic nu, så i kan få 50.000 kr for jeres Fiat.
Jeg ville helt klart få kigget på den grand Scenic med den nye 1.6 Diesel :-) selv om jeres kørsels behov er lige i underkanten. Men kører i færre men lange ture, så kan en Diesel godt være et godt bud på en ny bil.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Jeg ville helt klart få kigget på den grand Scenic med den nye 1.6 Diesel :-) selv om jeres kørsels behov er lige i underkanten. Men kører i færre men lange ture, så kan en Diesel godt være et godt bud på en ny bil.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Profil slettet
09-07-2012 kl. 20:21
Jeg tænker på sikkerhed, og den Multipla er ikke særlig sikker, så jeg ville købe en nyere og mere sikker bil. Man kan ikke sikre sig nok med sine børn.
Hvorfor køber du ikke en årgang 2008 i Benzin udgaven? de fås fra ca. 130.000 kr. så er der råd til en næsten ny microbil til at hente børn og indkøb m.v. ?
Derved får du en nyere 7 pers. og en nyere pendlerbil :-)
Hvorfor køber du ikke en årgang 2008 i Benzin udgaven? de fås fra ca. 130.000 kr. så er der råd til en næsten ny microbil til at hente børn og indkøb m.v. ?
Derved får du en nyere 7 pers. og en nyere pendlerbil :-)
Profil slettet
09-07-2012 kl. 20:56
Du skriver at du gerne vil købe 2 biler og mit bud er som beskrevet, det er nok det bedste og billigste på sigt, samt et sikkert valg med hensyn til sikkerhed og driftsikkerhed.
Profil slettet
09-07-2012 kl. 21:00
Enig med Mads! Hvordan et kørselsmønstret? Korte ture hver gang = benzin. Lange ture hver gang = diesel.
Og 50.000 eller mere ved ren salg af bilen er ALT for optimistisk. Selvom der er udstyr i den, så får du ikke mere for den af den grund. De penge er "tabt" regn med 20.000.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Og 50.000 eller mere ved ren salg af bilen er ALT for optimistisk. Selvom der er udstyr i den, så får du ikke mere for den af den grund. De penge er "tabt" regn med 20.000.
Mvh C S
www.e-bil.dk