Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
04-07-2012 kl. 22:32
2,0 TDI'ern er mildest talt en elendig motor! Flækkede topstykker, dyser der går til, koblinger, svinghjul og meget andet. Du kan nemt få regninger for mellem 50-100k hvis du er uheldig, og der er fejl på en del. Specielt på 140 og 170 hk. Det er samme motor som i Passat, men findes gennem hele VAG-koncernen i diverse Skoda'er, Audi'er, VW'er og Seat'er. Men den trækker godt, når den altså virker.
Gå efter en 1,9 TDI'er - den holder evigt, hvis den passes godt. Dog kan koblingen godt stå af grundet underdimensionering, men det er ikke oftere end på andre dieselmaskiner. Den trækker udemærket, støjer ikke mere end 2,0'er og har en god økonomi.
Få den evt optimeres hos Landberg hvis I syntes den er for sløv, men den er rigelig stor til Seat'en, som er en fin bil. Tjek dog igennem for rust, da de ruster i bagklappen og omkring baglygterne.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Gå efter en 1,9 TDI'er - den holder evigt, hvis den passes godt. Dog kan koblingen godt stå af grundet underdimensionering, men det er ikke oftere end på andre dieselmaskiner. Den trækker udemærket, støjer ikke mere end 2,0'er og har en god økonomi.
Få den evt optimeres hos Landberg hvis I syntes den er for sløv, men den er rigelig stor til Seat'en, som er en fin bil. Tjek dog igennem for rust, da de ruster i bagklappen og omkring baglygterne.
Mvh C S
www.e-bil.dk