Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T i
bruger siden
17-06-2006
04-07-2012 kl. 18:57
Store krav i forhold til prisen. Rustbeskyt/nysynet/fuld servicebog på en bil til 25-30k må indsnævre felten meget kraftigt. Personligt ville jeg ikke lægge særlig stor vægt på stempler i servicebogen, hvis bilen ellers er godt vedligeholdt.
De tre du nævner er skruet ganske fornuftigt sammen, så gå efter den bil der er bedst i forhold til teknisk stand, rust etc.
Hvilket mærke der står på fronten er mindre væsentligt.
De tre du nævner er skruet ganske fornuftigt sammen, så gå efter den bil der er bedst i forhold til teknisk stand, rust etc.
Hvilket mærke der står på fronten er mindre væsentligt.
Profil slettet
04-07-2012 kl. 19:03
Som T I nævner, så er det den der er i bedst stand til prisen, og ikke mærket foran der er vigtigt. Og om der er fuld servicebog eller rustbeskyttet gør ikke det store når det er en bil i det prisleje - du kan altid give en gang supplerende rustbeskyttelse, eller lave service selv og spare mange penge.
Du skal være meget opmærksom på rust - specielt på Mondeo og Avensis. Focus tror jeg er lidt mere forskånet fra rust.
Så find den der er i bedst stand til prisen :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Du skal være meget opmærksom på rust - specielt på Mondeo og Avensis. Focus tror jeg er lidt mere forskånet fra rust.
Så find den der er i bedst stand til prisen :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk