Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2012 kl. 21:39

Jeg kan hører at du mest er til de tyske bilmærker ?

Jeg tror ikke at der kan være 3 autostole i en A4 og jeg tror også at du får svært ved at kombinere et træk på 1500 kg og langt på literen.

Hvor mange km køre du årligt siden det skal være Diesel ?

Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2012 kl. 22:41

Hvis det skal være være VAG-diesel, så gå efter en 1,9'er - få den evt. optimeret hos Landberg, hvis den føles lidt bovlam.

Dog vil jeg ikke anbefale en Touran til den pris - den vil være meget slidt, have kørt mange km, og så ruster Touran for et godt ord. Specielt bagklap, pyntelister, hjelm og undervogn er meget slem til at ruste på en Touran. Og så virker interiøret ret hurtigt slidt.

A4 vil du ikke kunne smide 3 autostole på bagsædet - det er en Passat i forklædning, så det kommer til at knibe.

Hvis du skal op i Touran-størrelsen kunne en Mazda 5 eller Renault Grand Scenic være nogle fine bud.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Edit:
Du skal passe op 2,0 da den kan ende som en meget dyr fornøjelse: Dyser, topstykker, koblinger og svinghjul står af, og er MEGET dyre i rep. Søg evt. på VagCars.dk

Dette indlæg blev 25-06-2012 22:42 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2012 kl. 22:54

Kobling osv. bliver hurtigere slidt med en optimering, men det gør SÅ meget for helhedsindtrykket af bilen - den kører simpelthen så meget bedre.

Mazda 5 syntes jeg er en af de bedste bud i klassen - specielt skydedørerne gør den genial at komme ind og ud af med de små poder. Og så er det god plads i den, og fås med fornuftigt udstyr, og færre km på tælleren end en tilsvarende Touran.

Jeg syntes også helt klart du skal tjekke en Renault ud - i dag kan du ikke længere bedømme bilers kvalitet ud fra oprindelsesland. Tysk kvalitet er ikke længere fantastisk, og franskmændene har virkelig oppet sig :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2012 kl. 22:58

Mazda 5 har ikke 3 lige store bagsæder, så der kan ikke være 3 autostole iden.

Profil slettet

Profil slettet

26-06-2012 kl. 09:15

ca. 1500 kg kunne måske være nok til en Grand Scenic ?

Hvad må de andre alternativer trække ?

Profil slettet

Profil slettet

26-06-2012 kl. 11:34

Trådstarter skriver bare at det skal være ca. 1500 kg, og der kunne en GS måske være interessant?