Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-06-2012 kl. 12:44

Den er super velkørende og deler teknikken med den nye Opel Zafira. Dog er motoren ikke en sprinter, og den kan krænge lidt ved sving med høj hastighed, men det er ikke værre end Zafira'en. Regn dog ikke med at sidste sæderække kan bruges til andet en småbørn.

Men det er godt nok en joker - masser af udstyr og velkørende bil til meget få penge. Og så endda 3 års garanti!

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 18-06-2012 12:45 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-06-2012 kl. 16:38

K S skrev:
http://bilmagasinet.dk/article/83230-chevrolet-orlando-18-ls

Bilmagasinet er åbenbart ikke helt så imponeret.

FDM tilråder ekstra rustbeskyttelse - og det er nok en god idé:http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-chevrolet-orlando-2011-32886

Nu giver jeg ikke så meget for anmeldelser af biler - specielt ikke FDM og Bilmagasinet. Man køber trods alt en bil fordi den opfylder ens behov, man selv syntes den er flot og velkørende, og ikke hvad en tysker-fikseret motorjournalist syntes om køreegenskaberne på en bane eller manøvrer den almindelig billist aldrig kommer ud i.

Bare lidt galde fra min side :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

18-06-2012 kl. 18:49

C S skrev:
Nu giver jeg ikke så meget for anmeldelser af biler - specielt ikke FDM og Bilmagasinet. Man køber trods alt en bil fordi den opfylder ens behov, man selv syntes den er flot og velkørende, og ikke hvad en tysker-fikseret motorjournalist syntes om køreegenskaberne på en bane eller manøvrer den almindelig billist aldrig kommer ud i.

Bare lidt galde fra min side :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Ret enig med C S - og ang. rustbeskyttelse, så er det noget jeg vil anbefale til langt de fleste biler på det danske marked - og ikke kun til Chevrolet - så jo - det er en joker.