Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-06-2012 kl. 19:34

Så kunne en Opel Zafira måske være et godt bud ?

Vælg gen. 1 frem for 2 gen. da den er mere fejlbehæftet.

Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-06-2012 kl. 19:44

Ikke med de krav du stiller, jeg synes nu den ser fin ud, ikke det vilde, men det er vel kun Ford S-max som er all that i MPV klassen?

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

08-06-2012 kl. 20:14

Hvad er kørselsbehovet pr. år?

Jeg ville klart gå udenom en Touran til den pris - de har kørt uforholdsvismæssigt mange km, og så er de kendt for at have massive rustproblemer i tagrende, bagklap og ikke mindst undervogn.

Sørg også for at svinghjulet, kobling osv. er skiftet hvis det er en 2.0 TDI'er, da den hurtigt kan blive dyr.

Jeg tilslutter mig koret, og mener at en Zafira er et meget godt bud. S-Max vil du ikke kunne finde indenfor dit budget - der skal du næsten op i det dobbelt prisleje.

Og det er ikke smart at kigge efter antal hk - det kan være ligegyldigt. Det der er vigtigt er nm, da det er dette der er "bundtrækket".

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

08-06-2012 kl. 20:37

Jeg har kun prøvet den helt nye c-max og der kunne der godt være 3 autostole på 2.række. Den var godt nok lækker men om den gamle c-max har samme plads ved jeg ikke?.

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

08-06-2012 kl. 20:47

Læs mit indlæg igen, 2 generation af Zafira er langt mere fejlbehæftet end første generation var, så husk fuld servicebog og dokumentation for udført arbejde, så er du da lidt sikret.

Få lavet en FDM attest inden levering, de finder i snit 8 fejl på biler de tester.

Mvh

Kenny Have

Kenny Have
bruger siden
07-01-2012

10-06-2012 kl. 20:45

Hej Henrik, vi har en Touran 1,9 105hk fra 05 men dog kun 2 børn og det er en fantastisk dejlig familiebil "SYNTES JEG" vi har jo hver vores smag;o) Jeg køre også 30000km årligt og nyder det i min Touran, men ja den ruster men ser ud til at vi får dækket det meste af VW.
Jeg ved ikke hvorfor du vil havde 130hk, vi køre med en 1500kg cv efter Touran'en og klare det fint med 105hk.

Nå men hved du så ender med at købe så held og lykke med bil, og barn:o))

Mvh Kenny Have