Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
07-06-2012 kl. 15:30
Kig på en Renault Grand Scenic med 7 sæder, den har alt det du efterspørger :-)
Hvis du er interesseret i at vide mere om biler i almindelighed ? så læs mere på www.e-bil.dk
Hvis du er interesseret i at vide mere om biler i almindelighed ? så læs mere på www.e-bil.dk
Profil slettet
08-06-2012 kl. 16:42
Det kommer helt an på hvad din bil fejler ? skal den indgå i en handel med sælger, så er det lige meget om den er synet, men skal den sælges privat? så skal den være nysynet ellers får du svært ved at sælge den.
Der er fordele og ulemper med at købe brugt, men hvis du mener at en brugt er en demo bil ? så kan det ikke betale sig, men en brugt med 1-2 år på bagen har taget et godt spring ned af værditabs stigen.
Jeg købte en 2006 model i 2010 for 135.000 kr. den kan jeg idag sælge for lidt mere end jeg skylder, så den holder prisen godt.
En Caddy er en varevogn med sæder og den køre derefter og skal du have bare lidt udstyr i den, så koster det kassen.
Jeg ville mene at en Diesel er det rigtige valg for dig.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Der er fordele og ulemper med at købe brugt, men hvis du mener at en brugt er en demo bil ? så kan det ikke betale sig, men en brugt med 1-2 år på bagen har taget et godt spring ned af værditabs stigen.
Jeg købte en 2006 model i 2010 for 135.000 kr. den kan jeg idag sælge for lidt mere end jeg skylder, så den holder prisen godt.
En Caddy er en varevogn med sæder og den køre derefter og skal du have bare lidt udstyr i den, så koster det kassen.
Jeg ville mene at en Diesel er det rigtige valg for dig.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk