Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-05-2012 kl. 12:52

Touran skal du holde dig fra dårlig kvalitet og du skal også holde dig fra DSG geasrkassen ligemeget hvilken bil fra VW koncernen du køberde går i stykker konstant og er virkelig dyre at få lavet/skiftet http://www.youtube.com/watch?v=O8d3Qh8RNdc godtnok en Passat MEN samme problemer i Touran/Golf+

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2012 kl. 12:55

Zafira'en er af de bud du opstiller nok den mest interessante. Det er den mest velkørende og mest problemfri af de 3 biler.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-05-2012 kl. 21:55

ang Leonen så kommer det an på hvor stor hunden er så måske en Altea XL

Profil slettet

Profil slettet

31-05-2012 kl. 10:12

Golf og Golf+ med en 1,6 TDI og manuelt gear er en meget driftssikker kombination - der er ikke de store skavanker. Den "nye" Touran er blot et facelift af den gamle, og da de stadigvæk er forholdsvis nye, er det endnu for tidligt at bedømme om de har fået løst rustproblemerne i undervognen. Den nye Passat og nye Polo, som vi selv har i husholdningen har vi ikke oplevet nogle problemer med. Passat 3c var en rent ud sagt elendig model, og det ser ud til at de værste problemer er løst på den nye model.

Den nye Polo klarer sig også fint, og 1,6 TDI og den nye 2,0 TDI motor ser ikke ud til at være plaget af samme elendigheder som den gamle 2,0 tdi'er. Så den nyeste aftapning hos VW ser ikke ud til at være ramt af samme poblemer som tidligere. Dog tror jeg ikke de er kommet rusten helt til livs, da jeg allerede på min nye Passat, der blot er et par måneder gammel, allerede har fået skiftet en chrom-liste udvendigt og malet en dør, fordi den var begyndt at koge. Og så har jeg endnu engang været uheldig med en DSG-kasse, som er blevet skiftet efter kun 11000 km. Så selvom DSG-kassen skifter super godt, så er holdbarheden elendig.