Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
25-05-2012 kl. 18:18
K S skrev:
Bemærk:
Kørsel til/fra arbejde er (som udgangspunkt) privatkørsel - hvis du ikke lader dig beskatte af fri bil, kan/vil det blive meget dyrt. Sørg for at chekke (og følge) reglerne meget grundigt, da der jævnligt køres razzia fra Skat mod disse biltyper.
Bortset fra det, er Mercedes formentlig billigst i reservedele, men du kan også få brug for dem. M-klassen er ikke kendt for sin kvalitet - ihvertfald ikke de amerikansk producerede. Rust kan også være en udfordring....
Man må ud fra at når Peter skriver "momsfri", så mener han en bil, hvor forrige ejer har betalt moms, og så må man bruge den lige så tosset man vil. Så er der bare afgiften for privat anvendelse, men den er jo en dråbe i havet i de samlede driftsomkostninger på sådan en slæde :-)
Vh Anders
H P
bruger siden
06-01-2004
26-05-2012 kl. 10:02
2 fede slæder du har kig på :-)
Afskrivningsmæssigt, tror jeg ikke den ene kan laden den anden høre for noget, det vil være den billigste der vil tabe mindst, under alle omstændigheder, vil dit dankort savne voldtægten fra forsikringen, når afskrivningen skal gøres op.
Den type biler mener jeg skal vælges med hjertet, køb den du bedst kan lide, og så må dit dankort vende røven til når regningerne begynder at vælte ind ;-)
P.S der er ikke mange ude efter den slags biler, du skl ikke holde dig tilbage med et " skambud" når du skal til at forhandle med sælger.
Afskrivningsmæssigt, tror jeg ikke den ene kan laden den anden høre for noget, det vil være den billigste der vil tabe mindst, under alle omstændigheder, vil dit dankort savne voldtægten fra forsikringen, når afskrivningen skal gøres op.
Den type biler mener jeg skal vælges med hjertet, køb den du bedst kan lide, og så må dit dankort vende røven til når regningerne begynder at vælte ind ;-)
P.S der er ikke mange ude efter den slags biler, du skl ikke holde dig tilbage med et " skambud" når du skal til at forhandle med sælger.