Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
22-05-2012 kl. 13:19
Og til syvende og sidst, så vil den være nemmere at sælge bagefter så du vil få en lavere afskrivning.
Profil slettet
22-05-2012 kl. 14:12
3c'ern er kendt som et problembarn for VW, og rustproblemer i bagklap, tagrælinger og undervogn er ikke ukendt. Plastikken er heller ikke af en specielt god kvalitet, og den begynder at knirke og skalle af. TDI-motorerne er heller ikke for stabile.
Så jeg ville klart gå efter den nyeste bil med færrest km, og så vil der endda stadig være fabriksgaranti tilbage. Og så vil den næsten med garanti komme til at holde mindre på værksted, end en brugt Passat.
Profil slettet
08-06-2012 kl. 21:46
henrik have skrev:
glem ceed, husk at de 7 års garanti ikke dækker hvis og hvis og hvis.
købte en ceed ny 1,6 cdi 116 hk havde den i 6 mdr var på værksted 6 gange. flot bil uden fra men nej hvor er det bare en billig bil i matriale. nu er det jo så 2 helt vildt forskellige biler du skriver om, en passat er meget mere luksus og dyre end ceed, men gå til i30 som skrevt istedet for ceed.
deres motorgaranti dækker hvis du kan bevise at det ikke er slid og ælde. og så bliver det sku svært.
Luksus finder man ikke mere af i en Passat, kontra Ceed. Plastikken i Passat er blødere, hvilket giver en luksusfornemmelse. Men det et ikke lig med kvalitet. Passat er lige så meget en leverpostejbil som Ceed er.
Men den nye i30 ser meget spændende ud.
Mvh C S
Www.e-bil.dk
Profil slettet
08-06-2012 kl. 22:01
Ja, Passat'en er god for mekanikeren - min 2012'er ar allerede haft sine ture på værkstedet..
Mvh C S
Www.e-bil.dk
Dette indlæg blev 08-06-2012 22:02 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
08-06-2012 kl. 22:08
Dette indlæg blev 08-06-2012 22:09 redigeret af dets forfatter.